Link savo „Hamleto“ Koršunovas ėjo nuo „P.S. Bylos O.K“. Jei pripažinsim, kad idealizmas šiais postmodernizmo laikais pasenęs dalykas, tai Koršunovo spektaklis nėra šiuolaikiškas. Todėl jis aktualus.
„Menų spaustuvėje“ buvo rodomi Jo Stromgreno spektakliai „Polaroidas“ ir „Visuomenė“. Pirmajame vaidino Grenlandijos aktoriai, kalbantys gimtąja inuitų kalba, antrajame šokio kalba buvo pasakojamas detektyvas apie kavos klubo išdaviką.
Vilniaus mažajame teatre savaitgalį įvykusi „Svajonių piligrimo“ premjera – tik spektaklio užuomazga, kuriai dar reikia laiko ir pastangų, kad jis imtų laisvai kvėpuoti.
Vilniaus Sereikiškių parke buvo išdygusi prancūzų Naujojo cirko savaitgalio palapinė. Akrobatai iš Prancūzijos vaidino spektaklį „Staiga“ su senais vilniečių daiktais, o išvažiuodami padovanojo žiūrovams viską, ko šių širdis geidė.
Ar galite įsivaizduoti žilą Hamletą raudona klouno nosimi? Būtent tokį Danijos princą vaidina Nacionalinės premijos laureatas Vytautas Paukštė gruzino Beso Kupreišvilio spektaklyje.
Nieko nuostabaus, kad šiųmetėje Europos kultūros sostinėje Stavangeryje buvo rodytas Oskaro Koršunovo režisuotas spektaklis. Jono Fosse pjesės „Tos akys“ pastatymas – tai jau ketvirtas Koršunovo darbas Norvegijoje.
Šių metų Europos kultūros sostinė Stavangeris garsina ir Lietuvos vardą. Nedidelis Norvegijos miestas, tapęs atviru kultūrai uostu, vienu iš tarptautinių partnerių pasirinko režisierių Oskarą Koršunovą ir jo vadovaujamą teatrą.
„Spektaklis meta iššūkį ir klausia mūsų, kas esame, iš kur atėjome ir kur einame“, – taip Oskaro Koršunovo spektaklį „Tos akys“ įvertino Norvegijos žiniasklaida.
Kai perskaitai pjesę „Keltininkas“ prieš akis bematant išdygsta visa aibė lietuvių dramaturgiją persekiojančių problemų.