Rūtos Staliliūnaitės kūrybinėje biografijoje – dešimtys vaidmenų, kurių dauguma – pagrindiniai, tapę ryškiais Lietuvos teatro istorijos kelio ženklais.
Nacionalinis dramos teatras supažindina su būsimuoju 72-uoju sezonu: bus pristatyti numatomų premjerų pjesių skaitymai, įtraukti į „Naujosios dramos akciją“.
Pjesės siužetas gimė, Simonui stebint vieną ne itin linksmą legendinio amerikiečio režisieriaus bei aktoriaus Melo Brookso gyvenimo etapą – kai šis, ką tik išsiskyręs su savo pirmąja žmona, keletui mėnesių apsigyveno pas savo bičiulį rašytoją.
Turiu tam tikros benamystės patirties. Po daugelio metų užsienyje emigravau namo. Bet kur kas skaudžiau jaustis benamiu viduje. Tai skirtingas dalykas nei palikti namus prieš savo valią, per prievartą, kilus stichinei nelaimei arba karui.
Atkreipkite dėmesį į žmonių, kurie stebi spektaklį, veidus: tokio intensyvumo ir tokio spektro jausmų paletė retai pasiekiama. Jausmų terapija. Sociologai galėtų dar pridurti – kaip visuomenėje, taip ir teatre publika tiesiog įvairėja.
Spektaklis MONO SAPIENS, kurį Menų spaustuvės programai „Atvira erdvė” sukūrė režisierius Vaidas Kublinskas su aktoriais Aiste Lasyte, Mantu Stonkumi, Šarūnu Banevičiumi, Tuomu Tulikorpi ir Dominyku Vaitiekūnu, pelnė du festivalio „Lietuvos teatrų pavasaris – Kaunas 2011″ apdovanojimus.
„Man atrodo, tiek Viktorijai Kuodytei, tiek Sergejui Ivanovui šis spektaklis – didelis žingsnis į priekį ir galimybė pasikapstyti po gana sudėtingą medžiagą” – teigė režisierius.
Pirmasis Lietuvoje blynas – rengti geriausios recenzijos apie šiuolaikinę operą konkursą – sulaukė daug dėmesio ir tikrai nebuvo prisvilęs. Priešingai – jis skatino diskutuoti, aktyviai analizuoti tiek patį naujosios operos reiškinį, tiek atskirus kūrinius.
Jubiliejinis, 15-asis, festivalis „Naujasis Baltijos šokis“ vyks gegužės 2-7 dienomis. Per savaitę užsienio ir Lietuvos choreografijos kūrėjai pristatys net 14 šiuolaikinio šokio spektaklių, kuriuos sostinės žiūrovai galės išvysti Lietuvos nacionaliniame teatre ir „Menų spaustuvėje“.