Man nepatinka, kai teatras romantizuojamas. Ir pati sakydavau, kad jis turi specifinį savo kvapą, kol kažkas paaiškino, kad tai tiesiog moterų kvepalai.
Kai atlieki didelį darbą, norisi giliai atsikvėpti – apdovanojimai būtent tai ir yra. Tai – taškas, riba, po kurios jau gali daryti ką nori – eiti pirmyn arba sustoti.
Išgirdus, kad Kaunas taps Europos kultūros sostine, jaučiau, kad kažkiek ir aš savo darbu prie viso to prisidėjau. Man tai didžiausia pergalė.
Paprastai tokiomis aplinkybėmis, kai nieko negali pakeisti, įkarštis praeina. Tačiau šįkart mano entuziazmas neatslūgo. Supratau, kad man patinka čia dirbti ir gyventi.
Manęs nedomina klasikinio teatro vaidyba, kai aktorius turi sukurti neegzistuojantį personažą ir kuo natūraliau atlikti tą melagingą darbą, pristatinėdamas neegzistuojantį žmogų.
Esame priklausomi nuo žmonių – teatras nevyksta, jei nėra nors vieno stebėtojo. Todėl žiūrovas mums nieko neskolingas. Tiesioginės patirties, įsitraukimo teatras – laisvos valios aktas.
Dalia gali būti visokia, gali kalbėti įvairiais balsais, kuriais patikėsi, nes visa tai nuoširdu. Ji apdovanota ne tiek stanislavskišku talentu persikūnyti, kiek vaidmenyje tapti savimi.
Visame pasaulyje graibstyte graibstomi aukščiausios kokybės atlikėjai iš Lietuvos. O štai mums jų tarsi ir nereikia. Mokame pareklamuoti, apdovanoti, išnaudoti, o branginti – ne.
Jam buvo svarbu, kad jo daiktai būtų sudėti tik ta, o ne kita tvarka, kad jis žinotų nežiūrėdamas, kur yra vienas ar kitas daiktas. Taip jis elgėsi buityje, taip ir teatre.