Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Improvizuotos istorijos pamoka ar sukimasis uždarame rate?
    2012-06-29
    Sandra Valerkaitė

    „Lietaus žemėje“ forma retkarčiais tampa įkyroka, galbūt ir dėl to, kad „Atviras ratas“ pasiskelbė esąs teatro laboratorija, o čia jau kyla rizika tapti valgyklos virtuve.

  • Šeimos vertybės: krizės analizė
    2012-06-28
    Gediminas Jankus

    Vytautas Balsys, išvengdamas bet kokio subuitinimo ar realistinių detalių sugebėjo pasiekti egzistencinės kritikos aukštumų.Žinoma, tas egzistencinis pakylėjimas įmanomas būtent aktorių dėka. Nedidelis keturių aktorių ansamblis scenoje veikia, regis, vienu ritmu.

  • Spektaklio sielos galia
    2012-06-21
    Daiva Šabasevičienė

    Sceninė interpretacija nubloškia į tokią režisieriaus metafizikos gelmę, kur verbalinis prasmių ir reikšmių sluoksnis tampa nebesvarbus. Verčia pasitelkti visas suvokimo galias, kad pakiltum į poetines aukštumas.

  • Graikiškoji pjesės „De Sadas – Žiustinai…” de(re)konstrukcijos fejerija Kaune
    2012-06-19

    Monologas – metodiškai plėtojama seksualinių vizijų ir filosofinių apibendrinimų lavina – salėje sėdintį žiūrovą stulbinanti ne menkiau, nei, manytina, būtų stulbinęs ir pačią Žiustiną.

  • Patriotizmo virsmas
    2012-06-18
    Vita Mozūraitė

    Spektaklio veikėja šokinėja. Maironiška sutana primena juodą nacių aprangą. Mūsų motinų kreida baltinti sportiniai bateliai pakeičiami firminiais kedais.

  • Kaip išsivaduoti iš demonų
    2012-06-17
    Jūratė Grigaitienė

    Šiame spektaklyje nerasime šiandien populiarių postmodernistinių žaidimų, fragmentiškumo, nenuoseklumo, kūniškumo reprezentacijos, vulgarumo, sunkiai šifruojamų metaforų ar simbolių gausos.

  • Talentas – išprievartautas
    2012-06-12
    Rūta Oginskaitė

    Atrodė, kad Dainiaus Kazlausko režisūra – tai savo vaidybos manieros klonavimas, todėl scenoje vaidenosi trys Kazlauskai, įgavę trijų aktorių pavidalus.

  • Žaismės, ironijos ir emocijų įtaiga
    2012-06-07
    Gediminas Jankus

    Scenoje vyrauja žaismė, emocijos, nuotaikų kaita. Aktoriai, rodos, mėgaujasi savo vaidmenimis, nes iš tiesų, autoriaus meistriškai suvinklioti kiekvieno personažo bruožai, pomėgiai, nuotaikų ir nuomonių kaita.

  • Efemeriškasis (post)Dante
    2012-05-25
    Lina Klusaitė

    Keistas atrodo Nekrošiaus nenoras savo kūryboje pripažinti aktualumo ar šiuolaikiškumo dėmenį. Galima išbraukti dabartį iš apmąstymo lauko, bet negalima išvengti buvimo apibrėžtoje erdvėje ir laike.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė