Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Lyrinės impresijos: vilties nutvieksta kelionė
    2012-05-23
    Gediminas Jankus

    Būtina akcentuoti mūsų lėlininkų aukšto lygio profesionalumą, sudėtingiausios technikos įvaldymą, sugebėjimą įgyvendinti nelengvą kūrybinį sumanymą.

  • Šmaikščiai išmintingos Rudnosiuko istorijos
    2012-05-18
    Daiva Šabasevičienė

    Vytauto V.Landsbergio režisūrą šiame spektaklyje sudaro tai, kad jis leidžia maksimaliai atsiverti rudnosiukiškiausiam pasaulyje aktoriui Ainiui Storpirščiui.

  • Teatrui, Dantei, Italijai
    2012-05-13
    Valdas Gedgaudas

    Teatras kunkuliuoja – tiršta metaforų ir simbolių smala, deginanti scenos membraną; spragančios grakščių (ir ne visai) perkėlimų žarijos; pragaro spiralė, pakibusi ant būgno lėkštelės.

  • Teatras šiapus ir anapus rampos
    2012-05-10
    Andrius Jevsejevas

    Sunku nesižavėti Gintaru Varnu – tai pedagogas, išugdęs kursą, kuris nori pabėgti nuo mokytojo ir eiti savo keliu. Net drįsta maištauti. Tiesa, pagarbiai.

  • Šokis žodžiu – ne[w]kritika: Daugiakampiški dalykai
    2012-05-09

    Atlikėjo uždavinys – iracionalus veiksmas su daiktais. Mūsų akiai neįprastais būdais pakelti, nukelti, išpilti, mesti, nunešti, padėti, vėliau visa tai paaiškinti žodžiu. Ir vėl ne vienas iš „Naujojo Baltijos šokio“ žiūrovų klausė: o kur čia šokis?

  • Paskui Vergilijų – Dantę – Nekrošių
    Jūratė Visockaitė

    Galbūt čia kliedesys iš fantastikos srities, tačiau vis dėlto galvoju, kad šio scenografo vaizdinių prikėlimas antram gyvenimui nūdienėje scenoje būtų suskambėjęs itin dantiškai.

  • Šokis žodžiu – ne[w]kritika. Kas aš esu, arba kalbantys ir tylintys daiktai
    2012-05-04
    Daina Habdankaitė

    Kai šokio pasirodymų ašimi tampa herojų-šokėjų asmenybė ir likimai, randasi galimybė kalbėti apie problemišką tapatybės sampratą: ogi tikrai, kas tu esi?

  • Žodžio atkartojimo rate
    2012-04-29
    Vaidas Jauniškis

    Nekrošius radikalėja, jis, kaip 7-ojo dešimtmečio avangardistas, neparūpina publikai postmodernaus vaizdo, kur vienas gali gliaudyti prasmes, o kitas – tiesiog grožėtis scenovaizdžiu.

  • Dante´s pragaro ratuose – Eimunto Nekrošiaus išmintis ir ironija
    2012-04-28
    Rūta Oginskaitė

    Kas tą žino, turbūt nė nesitikėjo Nekrošiaus „Dieviškosios komedijos“ vaidinime pamatyti Dante‘s Alighieri „Pragarą“ ir „Skaistyklą“. Nekrošius režisuodamas dirba kaip dramaturgas.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė