Kazlui rūpi jautrus žmogus. Jis ne tik gerbia žmogų (tai šiandien reta), bet bando nušluostyti nuo akinių dulkes, kurios neleidžia regėti to žmogaus grožio.
Vlado Šimkaus eilės gerokai skiriasi nuo lietuviškos lyrikos pavyzdžių, bet kaip tik šio poeto gyvenimas ir savitas balsas suteikė galimybę aktoriui prabilti nuo savęs ir apie save, sukurti monospektaklį „Geležis ir sidabras”.
Režisierius pirmą kartą savo kūrybiniame kelyje pateikia ne tiek meniškai laisvą Shakespeare´o interpretaciją, kiek dar vieną galimybę analitiškai pažvelgti į teatro prigimtį.
Režisierius „išmetė” aktorius į avansceną ir jie vos ne alkūnėmis kliudė žiūrovus. Tokios ekstremalios sąlygos sukurtos ne vien dėl režisūrinės koncepcijos, bet ir tam, kad aktoriai taptų savo vaidmenų režisieriais.
Castellucci teatras – tai teatro agonija arba jo pragaras. Jame ne tik išnyksta aktorius, kaip veikiantis žmogus, bet ir pamatines laiko ir erdvės jungtis pakeičia abstrakčios vaizdų kombinacijos.
Vienas reklaminis stulpas milžinišku mėsmalės sraigtu ir krauju aptaškytais stiklais kviečia į miuziklą „Svynis Todas – demonas kirpėjas“, o už 50 metrų nuo jo kitas – į konferenciją „Šviežias kraujas – jūsų verslui“. Kas gražiau iliustruotų krizę?
Kazlas neneigia stereotipų – žaidžia jais. Stumteli jų žiūrovui, o šis pagauna ir klusniai seka aktoriui pavymui, kol galiausiai susivokia įklimpęs visai nejuokinguose plotuose.
(Maršrutas pėstiesiems ir visų rūšių antžeminiam, požeminiam ir padangių transportui, dvikojams, keturkojams ir klasikams)
Rolandas Kazlas, kurį laiką manęs, kad nesupranta poezijos, surado sau artimą poetą. „Lėlės” teatre įvyko aktoriaus monospektaklio „Geležis ir sidabras” pagal Vlado Šimkaus eilėraščius premjera.