Išsiskyrimų istorijos beveik visada liūdnos. Išsiskirti – labai sunkus menas. Du malonūs gana ramūs ir kultūringi žmonės staiga virsta laukinėmis pabaisomis, šaltais niekšais, staiga ima trokšti sunaikinti partnerį.
Mergaitė nusikeikė, bet nejaugi reikia taip žiauriai bausti? Auklė – kadangi mano, jog mergaitės elgesys tolygus nusikaltimui – atima jai gyvybę. Ar tai neprimena biblinio Sodomos ir Gomoros perspėjmo?..
2011 m. „Švyturiu“ apdovanota Metų operos soliste tapusi Sigutė Stonytė, sukūrusi Dezdemonos vaidmenį Eimunto Nekrošiaus režisuotoje operoje „Otelas“. Otelas – Vaidas Vyšniauskas – neatsiliko.
Suprantu, kad mūsų požiūris į kultūrą ir ekonominė situacija neleidžia lygiuotis su Lenkija, kurioje teatrai dygsta kaip grybai. Tačiau nuo 1920 metų Vilniuje nebuvo pastatytas nė vienas modernus teatras
Vienas reikšmingiausių Loros pasirodymų tarptautiniame kontekste – savaitė, praleista garsiajame „Korzo“ teatre Hagoje. Čia lietuvių šokėja rodė savo spektaklio „Malda smėlyje“ solo versiją.
Bene prieš dešimtmetį perskaičiau Biliūno ir jo mylimosios Julijos atvirlaiškius, kurie sujaudino savo tyrumu, nuoširdumu, taip trumpai tetrukusios meilės virpėjimu.
Nauji Cezario Graužimio, Agniaus Jankevičiaus ir Eimunto Nekrošiaus darbai. Ir atsisveikinimas su „Hungaricum”, „Laukim skambučio”, „Našlėmis” ir „Gaiduku”.
Spektaklyje Armstrongas ir Fitzgerald yra meškiukai, Dizzy Gilespie – dramblys, o kiti žymūs džiazo muzikantai virsta gyvate, voru ir krabu.
Meno kūrėjai, negaunantys pajamų pagal autorinę sutartį, ir nemokantys sveikatos draudimo įmokų, privalomuoju sveikatos draudimu bus draudžiami Meno kūrėjų socialinės apsaugos programos lėšomis.