„Dieviškojoje komedijoje“ ypatingas dėmesys skiriamas Dantei kaip autoriui, subtiliai ir su humoru pažvelgiama į kūrėjo ir jo sukurto bei istorijai paliekamo kūrinio santykį.
Kultūros ministerijos ekspertų komisija skelbia pretendentus į Auksinius scenos kryžius. Kas – Koršunovas, Vaitkus ar Barekis? „Trupė p.s.” ar Manto Markevičiaus naujasis cirkas?
„Padėkos kaukė“ teikiama nuo č00š m., šiemet rengiama jau septintoji apdovanojimų ceremonija. Pretendentus į „Padėkos kaukę“ galėjo siūlyti visi Klaipėdos teatrai.
Žaidžiama visuotinai priimtinu moralės suvokimu, normomis, herojiškumu, teatru ir jo veikimo būdais, romantizmu ir klasicizmu, Schillerio tekstu, Tarantino filmų įvaizdžiais ir muzika.
„Teatro prijungimas prie kino studijos – tikrai teatro sunaikinimas“. Už: „Aktorius ir scenoje, ir kine yra aktorius“.
Stasio Petronaičio gyvenimo ir kūrybos istorija – turininga, spalvinga, tačiau ir savitai tragiška. Unikalus talentas tarsi liko Lietuvos kultūros paraštėse.
Adamo Rappo pjesėse vaizduojami marginalai, desperatiškai ieškantys išsigelbėjimo savo „svajonių Niujorke“. Tačiau tamsiąją dramaturgijos pusę visada atsveria juodojo humoro, lyrikos ir ironijos dozė.
Devintasis Menų spaustuvės programos „Atvira erdvė“ sezonas pristatys naujus vardus, netikėtus požiūrio kampus ir scenos menų žanrų įvairovę
Moksleiviško amžiaus literatus iš Klaipėdos miesto ir visos Lietuvos buria pjesių konkursas „teatrAKCIJA‘2012“.