Nerodomas spektaklis – kaip koks nevalytas daiktas, kaip rūbas. Atrodo, jį velkiesi ir lyg nebepatogu. Bet per tą laiką ir siūlės išsinešiojusios kitaip gulasi, ir atsiranda kitokios išminties
„Dveji metai darbo ir daug įtampos. Reikėjo tikrąja to žodžio prasme gyventi su Rūta Staliliūnaite. Buvo baisu, kad tas atminimas apie aktorę neužželtų, kaip užžėlė Rūtos takeliai Pašušvio miestelyje“.
Garsi danų režisierė tęsia savo vizualias keliones po pasaulio scenas. Po „Karo sumos“ ir Wagnerio operos Rygoje kita Delhom stotelė – Vilnius, „Kosmosas+“.
Pagaliau premjera, o po jos – daug daug darbo. „Pavyzdžiui, Ninos ir Trigorino susipažinimo scenoje įdomu matyti, kaip visa tai stebi Kostia. Kartais nesupranti, ar tai Martyno Nedzinsko, ar negeros nuojautos apimto Konstantino Trepliovo žvilgsnis“.
Klaipėdos teatrų festivalis „Namai“ – pirmasis bandymas sutelkti vietines Klaipėdos teatralų pajėgas, įvertinti, kuo esame turtingi. Festivalyje dalyvauja 13 Klaipėdos miesto teatrų, įvyks dvi premjeros.
Mes, dabartinė karta, nepamiršime tragiškos žmonių aukos, įrodžiusios visam pasauliui, kad Lietuva – tai nepaprastos istorijos, nepaprastų žmonių, nepaprastų dvasinių vertybių šalis. Kad Lietuva – tai laisva ir nepriklausoma valstybė.
Projekto dalyviai drauge su nuolat jiems talkinančiais lektoriais bei režisieriais nėrė į žymaus austrų prozininko, vieno savičiausių XX a. rašytojų Franzo Kafkos kūrybą – novelę „Metamorfozė“.
Dėkodama už gražius sveikinimus aktorė prisipažino negalvojusi apie sukakties paminėjimą, tačiau artėjant jam ir kilus visuotiniam sujudimui teatre, nusprendė pasiduoti šventinei nuotaikai.
Režisierius Arvydas Lebeliūnas naujuoju spektakliu klausia, kur yra žmogaus sielos buveinė – širdyje ar visagaliame prote? Jei protas sutrinka, ar širdis liaujasi mylėjusi?