Dariaus Gumausko pasirodymas įsuką į nemalonų sūkurį, viską su savimi traukiantį žemyn. Ir nuo to neįmanoma atplėšti akių.
Kalbėdamas apie savo „Voiceko“ idėją, Obcarskas skamba racionaliai ir aiškiai: sistema nepakito, pasaulis ir toliau laikosi ant Voicekų.
Crimpo „Pasikėsinimuose į jos gyvybę“ atskleidžiama, kaip pasitenkinimo kultūra ir materialia gausa besimėgaujančios klasės mato varguolius ir marginalus.
Personažų charakteriai, veikimo logika, tarpusavio santykiai ir mizanscenos – viskas iki detalių apmąstyta ir suvaldyta.
Ar galima pagal režisieriaus Antano Obcarsko pastatymą identifikuoti, apibrėžti dabartinę dvidešimtmečių kartą? Be abejonės.
Jeigu pasaulis valdomas manipuliacijomis ir stereotipais, tada niekas neturi prasmės ir naikinti tokią visuomenę nėra nusikaltimas.
Nors skaityme ir spektaklyje tekstas tas pats, ta pati režisierė, vis dėlto baigtas darbas nebeatrodo toks šviežiai keistas ir įdomus.
„Trijulis aukštyn kojom“ prašyte prašosi aptarimo, nes tikėtina, kad mažieji žiūrovai (o tikriausiai ir kai kurie tėvai) po spektaklio liks sutrikę.
Platelio „baletai“ – daugiau nei tris dešimtmečius trunkanti kūno galimybių laboratorija, kurioje judesiai dėliojami į vidinio poreikio nulemtą mozaiką.