„Bestija žydrom akim” vieną akimirką pralinksmina charakteriais, nes čia iniciatyvą perima aktoriai, o kitą ima strigti, nes savo istoriją iš kitokios atmosferos ir ritmo, figūrų judėjimo, gestų ir pozų pradeda kurti dailininkas.
Valstybinis jaunimo teatras savaitgalį parodė premjerą – spektaklį „Bestija žydrom akim” pagal naują lietuvišką pjesę. Jo tema tapo teatro kūryba ir jos aplinka. Aktoriaus, Kritiko ir Mūzos santykiai.
Į Menų spaustuvės kuruojamą „Atviros erdvės” programą įtrauktas V. Bareikio spektaklis „Vakaras su knyga” – jauno žmogaus mėginimas savaip pažvelgti į Michailo Bulgakovo romaną „Meistras ir Margarita”.
Kauno dramos teatras vieną po kitos atidaro naujas sales naujais spektakliais. Šį kartą Artūro Areimos premjera „Laimingi” pagal Friedricho Schillerio pjesę „Klasta ir meilė” duris atvėrė Penktoji scena.
Į Kauno dramos teatrą grįžo Friedricho von Schillerio drama „Klasta ir meilė”. Režisieriaus Artūro Areimos interpretacijoje pervadinta į „Laimingi” ji virsta amžinųjų vertybių ir visuomenės normų susikirtimo problemos analize.
Naujausias choreografės Loretos Juodkaitės darbas „Malda smėlyje”, pasakojantis apie saulės spindulių deginamus smėlynus, veikiau liko ritualinę formą, o ne gyvybės energiją eskaluojančiu spektakliu.
Tai, kas yra sugalvota „Hipokampe” – įrodymas, kad režisierė savo namų darbus ruošė kruopščiai ir savo personažus surikiavo gerai paruoštame lauke, kur jiems nereikėjo papildomai raitytis, blaškytis, kad būtų atrastas kenčiantis žmogus.
Paskutinį 2009-ųjų vakarą sostinės „Menų spaustuvės” Juodoji salė buvo pilnutėlė. Joje publika stebėjo žinomos lietuvių choreografės Loretos Juodkaitės šokio spektaklio „Malda smėlyje” premjerą.
Spektaklis pradžiugino savo estetika, kurios dažniausiai pritrūksta teatre, kai kalbama apie seksualines mažumas. Beje, pirmą kartą kalbama taip atvirai.