Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Teatre – nuotykiai
    2011-10-24
    Rūta Oginskaitė

    Sostinės Rusų dramos teatre praėjusį sekmadienį įvyko savito spektaklio vaikams „Stebuklingoji kreidelė” premjera, kuri prasidėjo ties slenksčiu į fojė.

  • Pasaulis pagal Mazūrą. „Jūratė ir Kastautas” teatre „Lėlė”
    2011-10-22
    Konstantinas Borkovskis

    Mazūras „vagia” ne pirmąsyk, ir daro tai taip pat puikiai, kaip kadaise didysis Michelangelo, „vogdamas” iš didžiojo Leonardo. Mazūras viską perdaro savaip, įvelka į savo kūrybą, ir per perdarytą formą pagimdo naują turinį.

  • Apsivalyk arba dink!
    2011-10-19
    Andrius Jevsejevas

    Fabulos konstravimo principas panašus į tą, kurį J.Jurašas su Aušra Marija Sluckaite naudojo „Antigonėje Sibire”, tik šįsyk kur kas dramaturgiškai tikslesnis ir paveikesnis.

  • Išvalytieji nuo konteksto
    2011-10-18
    Viktorija Ivanova

    Aktoriai tapo tiesiog žinančiais, jog sekant dramaturgės tekstu, tam tikroje vietoje reikėtų griūti vienas ant kito. Taip ir įvyksta griūtys.

  • Audros mažyčiame kavos puodelyje
    2011-10-17
    Aurimas Minsevičius

    Scenovaizdis kvepia kava. O kava šiandieninėje kasdienybėje „kvepia“ nuolatiniu skubėjimu, lėkimu be galvos, be akių, miego stoka.

  • Mirusieji irgi šoka
    2011-10-16
    Valdas Gedgaudas

    Režisierius Valerijus Griško, prieš dvidešimt septynerius metus pastatęs pjesę Lietuvos rusų dramos teatre. Lyg ir statęs ją Krasnodare ar dar kur kitur. Dabar jam šešiasdešimt. Prisipažįsta mėgstantis kartotis.

  • Vieno gatvės mūšio kronika
    2011-10-12
    Vlada Kalpokaitė

    Į kadrą pagauti vilniečiai yra tokie komunikabilūs (žinoma, lietuviškai droviai), kad tai beveik prilygsta dar vienam stebuklui.

  • Gyvenimo kopėčios
    Vita Mozūraitė

    Bendras choreografės ir kompozitorės darbas padėjo sukurti „skambantį“ šokį. Judesiai tiesiog įkūnijo muziką, nors nė karto nesukėlė minties, kad būtų šokama „patakčiui“.

  • Prasmė – smulkmenose. Pirmieji ryškūs sostinės teatrų sezono akcentai
    2011-10-09
    Konstantinas Borkovskis

    Tokiuose spektakliuose kaip „Miranda“ scenovaizdis veikia, kompiuteriniais terminais kalbant, kaip „interfeisas“, t.y. prasminio komunikavimo tarp režisieriaus ir žiūrovų priemonė.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė