Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Kaligulos galios kūryba
    2024-03-18
    Sigita Ivaškaitė

    Režisierius Jokūbas Brazys turi amatą, puikiai moka teatro matematiką ir pildo ją visų taip vertinamu, o šiandien ir pasiilgtu simbolizmo ir metaforų prisodrintu mūsų teatro paveldu.

  • Emancipacijos nepaliestos
    2024-03-13
    Ieva Tumanovičiūtė

    Atidus sekimas Lagarce’o kūriniu, profesionaliai suintensyvinant bei išryškinant psichologinę poetiško teksto pusę, neatskleidžia režisierės balso, jos asmeniško požiūrio.

  • Šaržai ir introspekcija
    2024-03-04
    Dovilė Zavedskaitė

    Nors sceninis balaganas ir tokia gili autistinė būtis kelia nedarnos ir sumišimo jausmą, galiausiai atsigręžiu į režisierių: Agniui Jankevičiui būdinga sujaukti, pašiepti, išdidinti, sunepatoginti.

  • Suvokimai apie „suaugėlystę“
    2024-02-28
    Laura Šimkutė

    „Gyvenimas dar prieš akis“ – nesudėtingos formos spektaklis, turintis potencialo pritraukti visai nekuklią auditoriją, nes jame žaidžiama gebėjimu susitapatinti ir nuolat flirtuojama su publika.

  • Tapatybės mezgimo meditacija
    2024-02-24
    Dovilė Jadzevičiūtė

    Meditatyviai žaismingas, atlikimo požiūriu kontrastingas, o menine raiška – logiškai išplėtotas monospektaklis „Kraitis“ tapo šokio menininkės Giedrės Kirkilės savęs kūrimo aktu.

  • Masinis išnykimas nr. 6
    2024-02-18
    Dovilė Jadzevičiūtė

    Išnykimą spektaklio kūrybinė komanda siūlo suprasti plačiau: jis nebūtinai masinis, nebūtinai skirtingų gyvybės formų ir rūšių – jis gali pasiglemžti bet kokį jausmą, objektą ar svarbų žmogų.

  • Puikybė ir nerimas
    2024-02-12
    Aušra Kaminskaitė

    Apie klimato kaitą kalba menas, kurio prigimtis verčia švaistyti milžiniškus energijos kiekius. Apie nelygybę kalba menas, kurio kūrėjai nuolat raginami įrodyti savo unikalumą.

  • Subtilus pragaras
    2024-02-10
    Ieva Tumanovičiūtė

    Spektaklyje „Kiti“ Darius Gumauskas nutiesia šiuolaikišką tiltą tarp Sartre’o pjesės ir žiūrovo vaizduotės, sukurdamas elegantišką kūrinį, ir siekia darnios skirtingų meninių elementų visumos.

  • Apginti teatro sąlygiškumą
    2024-02-08
    Ramunė Balevičiūtė

    Ignui Jonynui statant Zellerio „Sūnų“, didžioji Jaunimo teatro scena tapo brandaus, tačiau vaikiškai atviro kūrėjo žaidimo aikštele. <…> Stiliaus požiūriu „Sūnus“ – vientisas ir išbaigtas scenos kūrinys.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė