Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Paguodai svarbu grožis
    2024-06-15
    Ieva Tumanovičiūtė

    Žaislai – Dmitrijaus Krymovo spektaklio leitmotyvas, pabrėžiantis vaikų nebūtį. Vaikų – negimusių ar netekusių vaikystės, kuriems ir skiriamas šis „Requiem“, arba gedulinės Mišios.

  • Savasties meditacija
    2024-06-06
    Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė

    „7 ratai“ – gili meditacija, kuri atpalaiduoja, neįpareigoja, išlaisvina žaismingumą, leidžia panirti į savo vidų, „išsigryninti“. Sukuriama atmosfera, jog jauti, kad tave priima tokį, koks esi.

  • Dievas, kurį interpretuoja žmogus, pasaulio neišgelbės
    2024-06-05
    Aušra Kaminskaitė

    Gilindamasis į smurto ištakas žmonių grupėse, Romeo Castellucci kone genialiai sujungia socialinę ir meninę plotmes.

  • Žmogus su uniforma
    2024-06-04
    Rimgailė Renevytė

    Kokią galią turi uniforma? Kokius įstatymus ji nustato, o kokias taisykles leidžia sulaužyti? Kaip pasikeičia žmogus, kai apsivelka galią? Kiek uniforma pralaidi žmogiškumui?

  • Neparašytos knygos istorija
    2024-05-29
    Aistė Šivytė

    „Sūnus“ primena antikinę tragediją, kurioje viskas jau seniai nulemta, tačiau iki pranašystės išsipildymo dar stebime herojaus kančias, žmogiškus sprendimus ir bandymus išlikti.

  • „Kūrybinį teatrą visomis išgalėmis remti“
    2024-05-28
    Rūta Oginskaitė

    1920 m. prasidėjo profesionalusis Lietuvos teatras. Nedaug tada būta rašiusiųjų, bet jie budėjo prie kiekvieno Valstybės teatro spektaklio, tirdami, ar čia tautinis menas, ar turės naudos visuomenei.

  • Juodo kūno aspektai: Dance Matter
    2024-05-23
    Ugnė Kačkauskaitė

    Cherish Menzo yra konceptuali kūrėja, ypač Vakarų scenos meno lauke ją vertina už spektaklių intelektinį gylį. Jį apčiuopti nėra sunku „Jezebelėje“, o „Darkmatter“ jis išnyksta dar spektaklio pradžioje.

  • Maišto kamuolys sukasi
    2024-05-22
    Dovilė Jadzevičiūtė

    Mūsų visuomenės neįgalumas dėl karo, antropoceno, žmogaus teisių priverčia į spektaklyje veikiančius nihilistus, nors ir keliančius atmetimo reakciją, žiūrėti su keista pagarba.

  • Genties evoliucija
    2024-05-21
    Dovilė Zavedskaitė

    Nors jungti šiuolaikybę su folkloru, statyti bei griauti sienas, šlovinti paprasto darbininko balsą ir kvestionuoti demokratiją nėra originalu ar negirdėta, CARCAÇA visa tai padaroma gaiviai ir įkvėptai.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė