Ibseno laikų Norvegijos situacija mums iki skausmo atpažįstama: tuo metu Norvegija buvo priverstinėje unijoje su Švedija, miestiečiai ir visa aukštuomenė kalbėjo daniškai ir laikė save danų kultūros dalimi.
Režisierė spektaklio eskizą kūrė remdamasi Kurto Vonneguto romanu, Jorgeno Letho filmu, Bernard‘o-Marie Koltèso, Georgo Büchnerio, Charleso Bukowskio ir pačių aktorių kurtais tekstais.
Pristatytas antras tyrimo „Lietuvos dramos teatrų sistemos efektyvumo tyrimas ir modernizavimo gairės“ etapas. Šįkart – apie peizažą už valstybinių teatrų ribų.
„Didvyrių aikštę“ įkvėpė du jubiliejai – Austrijos kultūros pasididžiavimo, nacionalinio teatro Burgtheater šimtmetis ir gėdingų Hitlerio sutiktuvių Vienos pagrindinėje Didvyrių aikštėje – Heldenplatz – penkiasdešimtmetis.
Tai pirmas Lietuvoje bandymas natų pavidalu įamžinti teatro muziką. Rinkinyje publikuojami devynių šiuolaikinių lietuvių kompozitorių kūriniai iš pastaraisiais dešimtmečiais sukurtų ryškių dramos spektaklių.
Ponas Kolpertas simbolizuoja tą kasdienybę, kuri uždusina žmogaus dvasią. Tie kodeksų, instrukcijų, reglamentų sudarytojai sukuria pasaulį, kuriame žmogus kaip voverė sukasi tol, kol jam pradeda važiuoti stogas.
Prospekto trinkelės, mistiniai gaisrai Šanchajuje… O išpjauti Gedimino kalno medžiai – irgi ištisa epopėja. Vieną dieną medžiai linguoja, kitą – jau malkų krūva.
Naktį, kuomet tamsu, kiekvienas šešėlis gąsdina. Pagrindinei spektaklio veikėjai Mergaitei, paslaptingą naktį išsigandusiai tamsos, nuo baimių padeda apsiginti kišeninis žibintuvėlis ir laki vaizduotė.
Atidaryta Vilniaus teatro „Lėlė“ paroda „Šešėlių teatras“. Joje bus galima susipažinti su šešėlių teatro unikalumą ir specifiką atskleidžiančiais eksponatais iš „Lėlės“ teatro spektaklių.