Alkoholio tvaikas pasiekia ir žiūrovus, lyg migla, lyg tai, kas taip dažnai maskuoja seksualinius nusikaltimus, tai, kas dažnai gėdinga, kuo „nurašomi“ aukų išgyvenimai.
Režisierių Clausą Guthą labiausiai domina operos „vidinis veiksmas“ ir jis imasi atidaus, patyrusio psichoanalitiko vaidmens, į kušetę „paguldydamas“ visus „Don Karlo“ personažus.
Vaikščiojant gatvelėmis čia galima sutikti pačių netikėčiausių personažų ar patirti unikalių teatrinių nuotykių, kurie gali pranokti ir žiūrovų lūkesčių slegiamus stipriausius spektaklių kūrėjus.
Spektaklio kūrėjai įsitikinę, kad nors pasirodymas skirtas Neringos kraštui, rodomas naujose vietose jis skleidžia istoriją ir įgyja dar didesnę prasmę.
Kas nutiko? Atsakymą sudaro trys elementai – konkursas, direktorius ir meno vadovas. Nors ir vienas su kitu stipriai persipynę, tai vis dėlto yra skirtingi skandalo aspektai.
Buvo galima išvysti, kuo lėlių teatras alsuoja šiandien, kad jis gali kalbėti apie aktualias ir realias problemas, svarbias ir šiandieniam (suaugusiam!) žmogui.
Jaunųjų režisierių festivalyje Hamburge, „Thalia Gauss“ teatre, LMTA studentai pristatė spektaklį „Dulkės“; režisierius Justinas Vinciūnas.
Latvijos trupė padarė gerą įspūdį – muzikalumu, vientisu šokio stiliumi. <...> Bet „Baube“ taikymosi prie komercinio skonio pasirodė kiek per daug.
Birželio mėnesį tarptautiniai ir edukaciniai projektai iš Lietuvos pasieks Suomijos, Čekijos, Portugalijos ir mūsų šalies žiūrovus bei šokio profesionalus.