Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • <
  • A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • Į
  • Y
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
  • Ž
  • Mama
  • Mama Drąsa
  • Mane vadina Kalendorium
  • Mano fėjų herbariumas
  • Mano Piteris Penas
  • Mano tėvas – Agamemnonas
  • Mano Vilnius mano
  • Marija Stiuart
  • Marti
  • Marytė
  • Mašininkai
  • Matas
  • Mažasis princas
  • Mažutis dinamitas
  • Mechaninė širdis
  • Medėjos vaikai
  • Medvilnės laukų vienatvėje
  • Medžioklės scenos
  • Meilė
  • Meilė ir mirtis Veronoje
  • Meilė po guobomis
  • Meistras Solnesas
  • Mėlyna Mėlyna
  • Mendelio milijonai
  • Mėnuo kaime
  • Merė Popins
  • Merė Popins
  • Mergaitė, kurios bijojo Dievas
  • Metamorfozė
  • Miegantys
  • Miego brolis
  • Miego brolis
  • Miestas
  • Minetis
  • Miranda
  • Mirandolina, arba Šiandien vaidiname Goldonį
  • Mirgėjimas
  • Mistras
  • Moteris smėlynuose
  • Moterų dainos
  • Motina
  • Motina (Vasa Železnova)
  • Mr. Fluxus, arba Šarlatanai?
  • Mūsiškiai
  • Mūsų klasė
  • Mūsų klasė
  • Mūsų miestelis
  • Muzika 2
  • Schilleris: kodėl gi šitaip?
    2016-06-01
    Audronė Girdzijauskaitė

    Priešinguose poliuose stovinčios karalienės Areimos spektaklyje atrodė kaip princesės iš skirtingų dailininkų iliustruotų pasakų:

  • Žmogaus idealo paieškos ir žaidimas teatru
    2016-05-31

    Postdraminio teatro epochoje primirštos klasikos atgaivinimas scenoje jau savaime yra pozityvus reiškinys. Vis dėlto stengiausi išsiaiškinti, kodėl režisierius „nuskriaudė“ Škotijos karalienę Mariją Stiuart ir spektaklį centravo į Elžbietą.

  • Pasakėlė iš kapo
    2016-05-22
    Kristina Steiblytė

    Panašiai kaip vaidyba, buvo supainiotas ir pats spektaklis. Jis, regis, turėjo būti tragedija. Tačiau abi pagrindinės karalienės nepasirodė galinčios sukelti empatijos, tad ir jaudintis dėl jų likimo buvo itin sunku.

  • Savojo kelio beieškant
    2016-05-09
    Ramunė Balevičiūtė

    Artūras Areima pastatė jau trečią Schillerio pjesę, ir šis kryptingumas intriguoja, tačiau ar atveria jaunas režisierius „Veimaro klasicizmo“ autorių šiuolaikinei publikai?

  • Areimos kalėjimas
    2016-05-01
    Milda Brukštutė

    Nieks čia prie nieko nelimpa ir jau tikrai kad netarnauja bendram labui. Ir kas gi galėtų būti bendro, kai kiekvienam atskirai, savomis priemonėmis bei jėgomis tenka kovoti už išlikimą?

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė