Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • <
  • A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • Į
  • Y
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
  • Ž
  • Mama
  • Mama Drąsa
  • Mane vadina Kalendorium
  • Mano fėjų herbariumas
  • Mano Piteris Penas
  • Mano tėvas – Agamemnonas
  • Mano Vilnius mano
  • Marija Stiuart
  • Marti
  • Marytė
  • Mašininkai
  • Matas
  • Mažasis princas
  • Mažutis dinamitas
  • Mechaninė širdis
  • Medėjos vaikai
  • Medvilnės laukų vienatvėje
  • Medžioklės scenos
  • Meilė
  • Meilė ir mirtis Veronoje
  • Meilė po guobomis
  • Meistras Solnesas
  • Mėlyna Mėlyna
  • Mendelio milijonai
  • Mėnuo kaime
  • Merė Popins
  • Merė Popins
  • Mergaitė, kurios bijojo Dievas
  • Metamorfozė
  • Miegantys
  • Miego brolis
  • Miego brolis
  • Miestas
  • Minetis
  • Miranda
  • Mirandolina, arba Šiandien vaidiname Goldonį
  • Mirgėjimas
  • Mistras
  • Moteris smėlynuose
  • Moterų dainos
  • Motina
  • Motina (Vasa Železnova)
  • Mr. Fluxus, arba Šarlatanai?
  • Mūsiškiai
  • Mūsų klasė
  • Mūsų klasė
  • Mūsų miestelis
  • Muzika 2
  • Išbandymas O’Neillu: kaip [i]meilę[/i] paversti [i]geismu[/i]
    2015-12-28
    Nomeda Šatkauskienė

    Būti, dalyvauti pratinasi ir publika, kuri nuščiuvusi stebi, kaip gimsta spektaklis ne tik iš teksto, bet ir iš aplinkos garsų, nuogo aktorės peties, kaimynės kvepalų kvapo, iš kūno virpulio.

Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė