Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Niekada nežinai, kada išloši
    2020-02-25
    Jūratė Katinaitė

    V.Barchatovas akcentuoja lošimo kaip aistros, priklausomybės viršenybę, ji pamina išsilavinimą, titulus, bet kokius socialinius, amžiaus ir lyties skirtumus.

  • Kraujas, lemiantis kaltę
    2020-02-23
    Miglė Munderzbakaitė

    Spektaklyje režisierė derina kelis vaidybos stilius: aktoriai pereina nuo tapatinimosi su personažu, teatrališkos vaidybos iki per pasakojimą kuriamo atsiribojimo nuo veikėjo.

  • Kas miega, tas nemyli
    Daiva Šabasevičienė

    Teatras, kaip neįmanoma siekiamybė, materializavosi naujajame Adomo Juškos kūrinyje „Miego brolis“ – įvyko išlaisvintos vaizduotės ir turinio dermė.

  • Dėl visko kaltas Dievas
    2020-02-20
    Aušra Kaminskaitė

    „Miego brolis“ sugrąžina žiūrovą į reikalaujantį susikaupimo, bet saugų, nes pažįstamą teatrą. Kažkas lengviau atsipūs: laimė, ne visi jauni režisieriai beatodairiškai ieško naujų formų.

  • Kenkėjų ugdymas
    2020-02-18
    Dovilė Zavedskaitė

    Didžioji spektaklio vertė – sprendimas vaikus paversti unifikuotais parazitais. Jie čia reprezentuoja ne save, bet aplinką, kurioje nepakaltinamieji virsta kenkėjais.

  • Purvinos istorijos tvarkingoje scenoje
    2020-02-17
    Rima Jūraitė

    Lietuvos scenoje pristatytuose darbuose Barchatovas atsiskleidžia ir kaip rusiško kolorito – šįsyk Rusijoje kuriamo ir už šalies ribų propaguojamo įvaizdžio – apologetas.

  • Olimpinės schemos
    2020-02-16
    Vaiva Martišauskaitė

    Pasakotojų kalbėjimas tampa tam tikru „minčių srautu“, kurį galime sekti ne tik „Iliados“, antikinio mito, bet ir rekonstrukcinės atminties procesų kontekstuose.

  • [i]Small talks[/i]
    2020-02-13
    Dovilė Zavedskaitė

    Tiek Budrys, tiek Latėnaitė atsiveria kaip dykumos, kuriose lyg ir niekas neauga, bet slypi didžiulė jėga, sutramdanti bet kokį jausmą.

  • Linksmieji Čechovo kalneliai
    2020-02-12
    Ieva Tumanovičiūtė

    Spektaklio „Sniegas. Moteris. Dvikova“ aktoriai vaidina energingai, tiksliai ir su užsidegimu, jų personažai, nors ir šaržuoti, nėra nuspėjami ir greitai perprantami, todėl iki galo įdomu juos stebėti.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė