Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • <
  • A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • Į
  • Y
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
  • Ž
  • S’anatomia
  • Sala, kurios nėra
  • Sapnavau sapnavau*(*dialogas: dokumentiniai nuteistųjų iki gyvos galvos ir aukų artimųjų liudijimai)
  • Saulė ir jūra
  • Savižudis
  • Savižudis
  • Savižudybės anatomija
  • Scilė nori būti žmogumi
  • Senelės pasaka
  • Septyniolika
  • Septynios gražuolės
  • Shopping and fucking
  • Sibiro haiku
  • Sibiro haiku
  • Sieros magnolijos
  • Sirenų tyla
  • Skambutis tėvui
  • Skėriai
  • Slaptoji dviratininkų draugija
  • Sniegas. Moteris. Dvikova
  • Snieguolė
  • SoDra, Mon Amour
  • Soliaris 4
  • Sombras
  • Stand-up’as prasmei ir beprasmybei
  • Storas sąsiuvinis
  • Strazdas – žalias paukštis
  • Sudie, idiotai!
  • Sūnus
  • Superherojai
  • Svajonių piligrimas
  • Svetimas
  • Svetimas
  • Svifto namai
  • Svynis Todas – demonas kirpėjas
  • „Soliario“ veidrodžiuose
    2021-10-21
    Vlada Kalpokaitė

    Šiame veidrodyje veikiausiai atsispindi ne tai, ką norėtum matyti. Ne pažinimo ar būties dilemos, ne dvasios gelmės, ne paslaptys, nepažinumas, neįveikiamumas, o gana nesudėtingai įveikiami… atvejai.

  • 1961-ieji 2021-aisiais
    2021-10-09
    Jūratė Visockaitė

    „Soliario“ koridoriuose ir užkulisiuose laukiantys savojo išėjimo atlikėjai, spektakliui ritantis ir blykčiojant į pabaigą, tarsi pailsta, sutrinka, lieka vieniši šio okeano drebučiuose.

  • Hiperpsichologizmo kapsulėje
    2021-10-03
    Alma Braškytė

    Grzegorzo Jarzynos „Soliaris 4“: aukšto lygio sceninė kultūra neišgelbsti spektaklio nuo ankštokos pasaulėvokos schemos pojūčio ir palieka žiūrovą emocijų prisodrintoje kapsulėje, kurioje ima stigti deguonies.

  • Pažinti save – tai išgelbėti žmoniją
    2021-09-24
    Aušra Kaminskaitė

    „Soliaryje 4“ G. Jarzyna pripažįsta kiekvieno žmogaus įtaką Vandenynui, t. y. pasaulio formavimui. Todėl jo herojus yra žmogus, gebantis pažiūrėti į akis savo gėdai, baimei, skausmui, nevilčiai.

  • Teatras kaip Soliaris?
    2021-09-21
    Ramunė Balevičiūtė

    Filosofiniai Stanisławo Lemo svarstymai apie žmogaus prigimtį ir pažinimo ribas spektaklyje virto personažų praeities traumų analize, o kartais tiesiog psichologiniu popsu.

  • [i]Circus-trauma[/i], soliaris, vandenynas
    2021-09-19
    Dovilė Zavedskaitė

    Grzegorzo Jarzynos režisūra veikia sapniškai: ji kaip sapnų mašina, tik generuoja impulsus, užuominas, reginius, prisilietimus, kad dirgintų, kaip dirgina muzika.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė