Valentinas Masalskis: „Mes beveik visiškai sunaikinome mažąjį verslininką, kad dar nesusivokta, jog kiekvienas žmogus, o ne masinis tiražas yra vertybė. Kultūra negali be verslo, o verslas – be kultūros”.
Aleksandras Rubinovas: „Nežinau, ar kitais metais “Monobaltijos” festivalis įvyks. Reikia sėsti ir viską su buhaltere suskaičiuoti, tada gal kiek ir paaiškės, nes vien pažadais festivalio surengti neįmanoma.“
Aktorė Adrija Čepaitė komentuos nebylias scenas ir visa kitą vaizdą scenoje natūraliai įsiterpdama pauzėse tarp dialogų. Gyvas spektaklio komentavimas ir pasakojimas leis neregiams žiūrovams geriau suvokti spektaklį.
Meninė aktorių branda ir meistriškumas vertinami šiais požiūriais: tikslus vaidmens linijos sukūrimas, vaidmens tikslai, siekiamybės, tekstas ir potekstė.
Prestižines Molière‘o ir Laurence‘o Olivier premijas pelniusi šiuolaikinio prancūzų dramaturgo Géraldo Sibleyras pjesė „Vėjas tuopų viršūnėse“ Lietuvoje statoma pirmąkart.
Gegužė atiduota šokiui: po festivalio – Williamo Forsythe´o skaitmeniniai šokio projektai, festivalis vaikams „Dansema“, choreografinių miniatiūrų „Kūrybinis impulsas“.
„Artisto pasitraukimas iš didžiosios scenos yra gražus tik tuomet, kai užlipęs ant jos koncertuoti, dainininkas dar gali pasirodyti kaip tikras profesionalas”, – sako Virgilijus Noreika
Europos operos diena pradėta švęsti 2007 m., minint pirmuoju operos šedevru laikomos Claudio Monteverdi operos „Orfėjas“ 400-ąsias sukūrimo metines.
Hana autoavarijoje netenka vaiko. Psichologas jai pasiūlo radikalų gydymą – susitikti su kaltu dėl jos vaiko žūties. Jo žodžiais tariant – sužmoginti pabaisą ir taip jos atsikratyti…