Uostamiesčio žiūrovų laukia Lietuvos, Lenkijos ir Rusijos projektas – Williamo Shakespeare‘o tragedija „Romeo ir Džiuljeta“, Agnės Dilytės muzikinis-teatrinis žaidimas vaikams „Neliūdnos varlės neprincas“, šokio spektaklis „Altorių šešėly“.
„Operų savaitgalyje“ bus galima pasiklausyti naujausių operų „Vedybų vekselis“ ir „Džanis Skikis“, Leoncavallo operą „Pajacai“ parodys Baltarusijos muzikinis teatras, o savaitgalį vainikuos Kauno ir Minsko dainininkų gala-koncertas.
Pjesės sėkmė glūdi tame, kad žiūrovas pamatys save, pažvelgs į tai, kas giliai: prisimins, kada yra suklydęs, supykęs, nesugebėjęs atleisti ir dėl to gal ką praradęs.
Pasak teatrologės Ramunės Marcinkevičiūtės, šiandieninis Oskaro Koršunovo teatras – tai meninių tyrimų teatras. „Tai kažkas kitokio nei mes esame įpratę matyti. Nekantriai laukiu naujausios premjeros – Antono Čechovo „Žuvėdros“.
„Man įdomu, kaip iš filmų, teatro, reklamos, ar iš kitos mus supančios informacijos susikuriame savo laimės formulę ir kas už to slypi“,- sakė viena šio sezono premjerų autorė režisierė Saulė Norkutė.
„Mes pagaminame tiek purvo, kad galėtumėm jį eksportuot kaip arabai naftą. Purvas „Made in Lithuania”, kokio pageidaujate: politinio, socialinio, purvas iš TV, purvas „Allways”.
Naujausias Pauliaus Ignatavičiaus režisūrinis darbas papildys negausų profesionalių spektaklių apie itin skaudų ir nevienprasmišką Lietuvos istorijos laikotarpį ir kvies šiandienos žmogų permąstyti savo vertybes.
„Čechovo pjesėse gyvenimas nepraeina pro šalį – jis atsiveria personažams bei žiūrovams visa savo meilės jėga ir egzistenciniu siaubu“, – mintimis apie statomą pjesę dalinasi režisierius Oskaras Koršunovas
Klasika, išversta į temperamentingą gruzinų scenos kalbą, italų scenos meistrės interpretuota klasika apie gruzinų kilmės Medėją; klasika apie keliautojus, ieškančius sielos ramybės – norvegą Perą Giuntą ir anglų poeto Coleridge’o poemos jūreivį.