Pjesė yra nutolusi nuo tradicinės aristoteliškosios dramaturgijos, bet ją pavadinti postmodernia taip pat negalime. Autorius yra poetas, bet šiame kūrinyje išlaiko giluminį psichologinį kodą.
Pirmadienį Varėnoje prasidėjusiame D.Tamulevičiūtės profesionalių teatrų festivalyje spektaklio kūrėjams įteikta 70 tūkst. litų premija ir dailininko Sauliaus Vaitiekūno sukurtas atminimo ženklas.
Tarp parodos eksponatų – iki šiol visuomenei nerodytos XX a. trečiojo dešimtmečio lenkų teatro trupių afišos ir programos iš Lietuvos mokslų akademijos Vrublevskių bibliotekos rinkinių, spektaklių nuotraukos, programos ir afišos.
Savaitėje bus pristatyti spektakliai, tapę legendomis tiek pasaulio, tiek Lietuvos teatruose. O valandą prieš kiekvieną spektaklį LNOBT Raudonojoje fojė rengiami susitikimai su žiūrovais.
Šį sezoną ne tik bus rodomi seni spektakliai, bet ir pristatyti nauji, o po Naujųjų metų ketinama surengti efektingus muzikinius pasirodymus didžiausiose Lietuvos koncertų arenose.
Scenografijos objektų apsuptyje atsidūrę parodos lankytojai turės galimybę sudalyvauti skirtingų lėlių teatro išraiškos formų – hampelmanų, mirioramų, siluetų ir lėlių – kūrimo dirbtuvėse.
Talentinga literatė ir aktorė Diana Gancevskaitė yra sėkmingai vaidinusi Eimunto Nekrošiaus spektakliuose. Tad nenuostabu, kad šiame Kauno lėlių teatro eksperimente įžvelgiama ir šio menininko įtaka.
Mokslinė konferencija nagrinės teatrą scenoje ir teatrą Seime. Nepriklausomas teatras, priklausomas nuo politikų? Kas geresnis aktorius – tas, kuris scenoje ar tas, kuris Seime?
Festivalis nesusisaisto konkrečia estetika ar žanrais. Primetamų ribų įveikimas, naujos eksperimentinės strategijos, kultūrinės sąveikos, impulsai, jautrumas pokyčiams – visa tai yra festivalio veiklos lauko orientyrai.