Man iškilo daug klausimų dėl teatro ir gal jau reikėjo pamėginti išlipti iš ekrano, kuriame iš tiesų daug saugiau jautiesi. Tik nemaniau, kad taip išlipsiu, kad pats eisiu į sceną.
Psichoterapeutų paaugliai vengia, o teatras gydo sielos žaizdas ir palengvina psichinių traumų sukeltą skausmą… Norisi, kad įvyktų proveržis – politikų ir mecenatų požiūris į teatrą vaikams ir jaunimui turi keistis.
Esu sukūręs daug avangardinių baletų, kuriuose žiūrovą skatinu analizuoti, žaisti kultūrinėm asocijacijom, mąstyti, reflektuoti. Dabar kuriu seną, gerą, jaukų ir šiltą „Spragtuką“ visai šeimai.
Dramaturgo Tomo Murphy nuolat pasikartojanti tema – vilties ir atpirkimo paieškos Dievo apleistame pasaulyje. Dostojevskiškas prievartos, nihilizmo ir nevilties studijas praskaidrina humoras ir tyli meilė žmonėms.
Pats autorius sako, jog tai – religingiausia jo pjesė, nes „Girtuose“ apstu nuorodų į Šventąjį Raštą. Tai komedija, kurioje mirtinai pasigėrę žmonės išdrįsta nusimesti savo kaukes.
Kūrybinis procesas, prasidėjęs kaip dialogas su Davido Manuli filmu „Legenda apie Kasparą Hauserį“, peraugo į identiteto paieškas, Kitokio ir minios santykius.
Nepriklausomoje Lietuvoje gimusiems teatralams tik iš tėvų pasakojimų ir istorijos pažįstami visą tautą suvieniję įvykiai kelia didelį susižavėjimą ar net pavydą. „Mes norėtume rasti tai, kas mus galėtų vienyti“.
Kultūros ministras Šarūnas Birutis turi atsistatydinti, o nauja darbo grupė turėtų rengti naują Teatrų ir koncertinių įstaigų įstatymo projektą. Kokį ir kam – kol kas neaišku.
Jaunosios kartos aktoriai per ilgą „Kaligulos“ repeticijų etapą turėjo galimybę pasisemti patirties iš garsaus artisto Valentino Masalskio, kuris maždaug prieš 30 metų kūrė tą patį herojų – tironą Kaligulą.