Didžiuoju Reginos Tumalevičiūtės debiutu tapo Džuljetos vaidmens atlikimas 1948 m. greta Kipro Petrausko (Romeo) Charles´o Gounod operoje „Romeo ir Džuljeta“.
Kompozitorius Algirdas Martinaitis pakvietė dalyvauti spektaklyje jauną dainininką kontratenorą Vaidą Bartušą, kuris labai tiko jo sumanymui.
Prancūzų institutas Lietuvoje ir šiuolaikinio šokio teatras „PADI DAPI Fish“ pakvietė klaipėdiečius į nemokamą kūrybinių dirbtuvių sesiją, pavadintą „TOOLS for Moving“.
Pjesė paradoksali, ją labiau apibūdina tokios sąvokos kaip ironija, sarkazmas nei realizmas. Toks bus ir spektaklis – paradoksalus ir šiek tiek sarkastiškas.
Rašantiesiems buvo siūloma per konkrečius mitologinius personažus ar žinomų mitų naratyvus perteikti šiandieninės tikrovės atspindį.
Dvylikos festivalio nominacijų laureatams įteikti apdovanojimai – puikios menininkės Violetos Ganusauskienės kurtos skulptūros.
Šiandien pristatome naują puslapio dizainą ir platformą [i]Menų faktūra 3.0[/i]. 3.0 – nes per daugiau kaip dešimt Menų faktūros egzistavimo metų tai trečia jos laida.
Jei kalba apibrėžia pasaulį, tai ką galime sužinoti iš negirdinčiųjų kalbų? Kas jų bendravimo patirtyse yra universalu, o kas – ypatinga?
Choreografės šokio darbai, kurti išskirtinei auditorijai – kūdikiams iki trijų metų – sulaukia gerbėjų skirtingose Europos scenose, tolimojoje Kinijoje bei už Atlanto.