Scenos menų kritikės Aušros Kaminskaitės pokalbis su prodiusere, „Meno ir mokslo laboratorijos“ vadove Rusne Kregždaite ir meno vadovu Pauliumi Markevičiumi.
Atrodo, tarsi parodos kūrėjai nevisiškai pasitiki lankytojais, bijo, kad jie nesupras tiek jų pačių, tiek gaveliško Vilniaus painumo, – pateikiamas citatų rinkinys tampa sunkiai ignoruojamu žemėlapiu.
Nesvarbu, kaip keliaujama – vaizdais, žodžiais ar daiktais. Ši „Vilniaus Pokerio“ paroda – ne apie Gavelio „…pokerį“, o apie Vilniaus menininkus, o tiksliau, apie juos, glūdinčius mūsų atmintyje.
Pokalbį apie festivalio „Naujasis Baltijos šokis ´23“ užsienio spektaklių programą tęsia teatrologės, scenos menų kritikės Ugnė Kačkauskaitė ir Dovilė Zavedskaitė.
Apie festivalio „Naujasis Baltijos šokis ´23“ užsienio spektaklių programą kalbasi teatrologės, scenos menų kritikės Ugnė Kačkauskaitė ir Dovilė Zavedskaitė.
Kas visuose festivalyje matytuose spektakliuose buvo šalia objekto, lėlės? Visur – žmogus. Kartais tas žmogus tik kužda lėlei į ausį iš proto varančias idėjas, kartais jis tampa istorija, o kartais ir pasaulio kūrėju.
Sudėlioti personažams teksto gabalus, sudurstyti atkarpas – ypač inscenizacijų – tai ne tas pat, kas parašyti pjesę, nes tie tekstai, nesumegzti į dramaturginį mazgą, nelaiko dėmesio.
Tarp lietuviškoje „Naujojo Baltijos šokio“ programoje matytų darbų beveik nėra nieko bendra. Akivaizdūs yra pasirinktų formų skirtumai, tačiau ne mažiau įdomūs kūrėjų santykiai su tema.
Teatrologės, kritikės Sigitos Ivaškaitės pokalbis su režisiere, prodiusere, „Vilnius City Opera“ vadove Dalia Ibelhauptaite apie operos režisūroje vis dar (ne)egzistuojančias moteris.