Tikro grįžtamojo ryšio siekis – padėti kitam, jį palaikyti.
Su režisieriumi kalbamės apie Lietuvą, kūrybos kelią ir akimirksniu užgimusią simpatiją aktorei Jūratei Onaitytei.
Scenoje man nesvarbu, kad jūs – Chazanovas, o jūs – Guskovas. Dabar jūs esate atsakingi už personažus – tuos žmones, kurių jau nebėra.
Pokalbis su šokio operos „Amžinybė ir viena diena“ kūrėjais: režisieriumi I.Galili, kompozitore R.Mačiliūnaite ir dramaturge I.Gerbutavičiūte.
„Balkonas“ nėra buitinė-psichologinė pjesė. Jame telpa ir poetiškumas, ir psichologiškumas, ir absurdas, ir utopija, ir siurrealizmas.
Noriu atkreipti dėmesį, kad režisieriaus-pedagogo uždaviniai dažniausiai būna kitokie nei režisieriaus.
Pokalbis su režisiere Karolina Žernyte apie „Pojūčių teatro“ principus ir žiūrovus, tampančius spektaklio dalyviais.
Pokalbis su režisieriumi Gintaru Varnu: „man atrodo, kad kur kas įdomiau, kai teatre yra magijos”.
Kartais genialios idėjos gali rastis ir skurde, tačiau amoralu tuo spekuliuoti politinėse diskusijose, kaskart iš naujo keliant klausimą apie kultūros ir meno pridėtinę vertę.