Ištrauktas iš Jankevičiaus kūrybos konteksto, šis spektaklis įdomus. Tačiau mačiusius ankstesnius režisieriaus darbus gali užplūsti jausmas, jog stebimas savotiškas serialas. Kad ir „rumuniškas“…
Oskaro Koršunovo spektaklyje derinamos dvi Shakespeare’o „Hamleto“ perskaitymo galimybės: viena iš jų paremta konkrečia žmogaus patirtimi, kita – teatro meno prigimtimi.
Trečioji Juodkaitės premjera – Masalskio režisuota „Sibilė“, pagal graikų ir romėnų mitologiją bei Lagerkvisto romaną sukurtas šokio spektaklis – kvietė į bendrą aukos ir atgailos ritualą, o kartu ir į savotišką transo būseną.
Gruodžio 17-ąją į dar vieną premjerą – Jules´o Massenet operą „Verteris” – Vilniaus Kongresų rūmuose pakvietė bohemiečiai.
Į Kauno valstybinį dramos teatrą įsiliejus jaunam prof. Algės Savickaitės aktorių kursui, laikas, atrodo, ne tik sustojo, bet ir grįžo atgal į jaunystės metus.
Režisierius Cezaris Graužinis prisipažino esąs ne iš tų režisierių, kurie nuolat kažką tobulina. Todėl pamatyti Helsinkio „Viirus“ teatro spektaklį „Kaligula“ buvo dvigubai įdomu.
Tikras teatro įvykis – taip tituluojami Cezario Graužinio spektakliai, kuriuos Vilniuje vaidina Helsinkio trupė „Viirus“. Šiandien ir rytoj „Menų spaustuvėje“ dar galima pamatyti, kaip Suomijos švedai vaidina C.Graužinio režisuotą Albert´o Camus „Kaligulą“.
Cezaris Graužinis nors trumpam tapo Kalėdų seneliu: ėmė ir padovanojo puikią dovaną – ne tik ledą, kuriuo reikėjo atčiuožti iki jo spektaklių, bet ir netikėtą, tarytum antrą pažintį su tokiu deficitu – režisūrinį amatą išmanančiu žmogumi.
Į galvą ateina dar visai šviežios skirtingų teatrų premjeros. Bene visais atvejais spektakliai buvo įdomūs ne kaip galutinis rezultatas, bet kaip aktoriaus „atsivėrimo” galimybė.