Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Requiem epiniam teatrui
    2012-10-24
    Julijus Lozoraitis

    O kaip vystytųsi visas mūsų aukštasis teatro menas, jeigu Jonas Jurašas anuomet būtų turėjęs galimybę ir toliau plėtoti savąją epinio teatro meninę kryptį? Kurlink būtų nuėjęs mūsų teatras, jo meninė kalba, režisūros meno atradimai?

  • Lietuviškojo beržo drama Niujorke
    2012-10-23
    Lina Klusaitė

    Jurašo „Baltoji drobulė“ patvirtino, kad režisierius vis dėlto yra praėjusio laiko liudytojas, atstovaujantis tai vyresniųjų teatralų kartai, kuriai artimesnis tradicinis teatras su visais privalomais santūrios vaidybos elementais

  • „Tebus prakeiktas Tėvynės išdavikas!”. Tebus.
    2012-10-22
    Viktorija Ivanova

    Ar galiu spjauti ant savo Tėvynės vėliavos, jei esu patriotas? Ar galiu dainuoti dainą, kuri atliekama tėvynės išdavikais traktuojamų asmenų? Bet ar galiu atsisakyti vaidinti spektaklyje, jei esu aktorė?

  • Kaip praeitis lenkia dabartį
    Sigita Ivaškaitė

    2001 m. režisierius paprastomis priemonėmis ir puikiu aktorių ansambliu sugebėjo sujaudinti tomis pačiomis temomis, kaip ir šiandieninėje „Tiksinčioje bomboje“, kur jos yra pateikiamos visiškai tiesmukai, o naudojami įvaizdžiai – visiškai pasenę.

  • Kančios ir vienatvės tragizmas. Lietuviškas Faustas
    Gediminas Jankus

    Garšva, egzistencinis, faustiškas, lietuviškas Garšva, visų pirma jis – Dainiaus Svobono. Aktoriui teko didžiulės įtampos reikalaujantis vaidmuo, ir akivaizdu, kad jo herojus – bene įspūdingiausias iš pastarųjų metų matytų.

  • Didžioji scena, nesiilsėk ramybėje!
    2012-10-19
    Asta Valiukaitė

    Negalima sakyti, kad nebuvo konceptualumo ir transformacijų, tačiau žiūrint spektaklio visumą atrodo, lyg matytum autoriaus remarkų išpildymą, o ne savitą kuriamą pasaulį, kuris čia ir dabar paliestų žiūrovo sąmonę.

  • Teatro bomba nesprogo
    2012-10-18
    Andrius Jevsejevas

    Kodėl homoseksualus žmogus čia vaizduojamas taip stereotipiškai? Ar jis yra „kitoks”, ar vis dėlto toks pat kaip kiti žmonės? Ar paryškinant kitoniškumą nekyla pavojaus, kad į jį ir bus žiūrima kaip į „kitokį”?

  • Cezaris iš žiūrovo gardelio
    Asta Baranauskaitė

    Kai ei­ni į „Ju­li­jų Ce­za­rį“, šiek tiek ti­kie­si ir Šeks­py­ro. Bent ei­liuo­to teks­to. Jau bū­ni skai­tęs ar ma­tęs spau­do­je, kad pje­sė su­ak­tu­a­lin­ta. Ir vis tiek ti­kie­si, kad bus bent kiek ori­gi­na­lios pje­sės. Bet Šeks­py­ro – tik pa­va­di­ni­mas ir ke­lios ei­lu­tės.

  • Patogus Jurašo teatras
    2012-10-16
    Monika Jašinskaitė

    Į spektaklį einantis tautietis bus pamalonintas preciziško Antano Garšvos pasaulio perteikimo tekstu, – jo gyvenimo epizodai ir mintys iš knygos į sceną perkelti be nuostolių.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė