Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Porų santykių klišės skandina spektaklį
    2009-03-31
    Daiva Šabasevičienė

    Vidurinė klasė Lietuvoje ilgai neturėjo savo teatro. „Duetai” mėgina priversti žiūrovą atkreipti dėmesį į save. Vilniuje dar sovietmečiu pastatytuose atgrasiuose VRM rūmuose sukurti visaverčio spektaklio beveik neįmanoma.

  • Grupė ragina džiaugtis
    2009-03-25
    Ramunė Balevičiūtė

    Spektaklyje „Bučiuoju, Oskaras” yra „cezario grupės” stiliaus ženklų. Tačiau visa tai tampa išoriniais atributais arba supaprastintomis anksčiau atrastos teatro kalbos citatomis.

  • Liūdna tiesa apie bėgančiuosius
    2009-03-24
    Ridas Viskauskas

    „Atviro rato” trupė į sceną atvedė primirštą nuo Sauliaus Šaltenio dramaturgijos pastatymų praėjusio amžiaus aštunto dešimtmečio Jaunimo teatre nedidelių miestelių jauną žmogų.

  • Lėlės kuria operą
    2009-03-22
    Rasa Vasinauskaitė

    Barokas ir baroko kultūra, regis, persmelkusi Gintaro Varno kūrybą. Pats ne kartą yra sakęs, kad norėtų pastatyti barokinę operą. „Vilniaus – kultūros sostinės 2009″ programos projektas „Baroko dialogai” suteikė šią progą.

  • Tarpinė būsena pakeliui į meną
    2009-03-20
    Vaidas Jauniškis

    Cezaris Graužinis šachuoja „Domino” teatrą, reikalaudamas apsispręsti, kurlink šiam sukti. Tarpinė būsena gali būti nepatogi išmokytam nemąstyti žiūrovui: tikėjęsis bukos komedijos, po „Oskaro” jis gali supykti. Arba – nustebti.

  • Pirmoji meilė spektakliui – nelaiminga
    2009-03-16
    Tautvydas Poliuškevičius

    Spektaklis yra prisiminimas, jo struktūra nuolat kintanti ir sunkiai apčiuopiama. Ne kuriami personažų charakteriai sukuria spektaklio siužetą, o faktas, kad tai yra atmintyje glūdintys įvykiai. Štai čia ir gimsta žaismingumas.

  • Ar Lietuvos scenai reikia vidutiniškų legionierių?
    Andrius Jevsejevas

    „Meistro Solneso” premjera dar kartą parodė, kas nutinka su stipria dramaturgija, kai nėra tvirtos režisieriaus rankos, skvarbesnio žvilgsnio į statomą medžiagą. Y.Ross spektaklis priminė savotišką nesvarumo būseną.

  • Nepraregėjęs meistras
    2009-03-15
    Rasa Vasinauskaitė

    Ibseno veikėjus perkėlus į simbolinę erdvę, niveliavus ir abstrahavus jų charakterius, prasmės ir aštrumo netenka viena svarbiausių Ibseno dramų temų – individualaus pasirinkimo, kad ir kokią griaunamąją galią jis turėtų.

  • Gyvenimą aukojo dėl tautos
    2009-03-13

    „Pasaulio dangoraižis” – sodrus ir stiprus A.Martinaičio kūrinys. Operos tekstas salėje buvo girdimas prastokai, bet jo net nereikėjo: siužetą puikiai perteikė muzika – ir dramaturgija, ir tembrais, ritmika, štrichais, intonacijomis.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė