Juk yra ar, tiksliau, turėtų būti skirtumas tarp vaidinimų draugams svečiuose, kūrybinių vakarų jaukioje aplinkoje ir vaidinimo profesionalioje scenoje.
Tik įėjus į KNDT didžiąją salę aišku, kad Vidas Bareikis neapsimeta nematęs ir negirdėjęs apie kitus „Hamleto“ pastatymus. Ir tai – tik nuorodų lavinos pradžia.
Be jokios abejonės šiandien „Moterims ir jų vyrams“ tikrai patiks tiems, kurie myli savo aktorę ir kuriems nesvarbu, Širlę, Blanšą ar Natašą ji vaidina.
Jau buvau pamiršusi, ką reiškia žiūrėti spektaklį be privalomai įbrukto informacinio bagažo. Lieka daug erdvės svarstymams, spėlionėms, nuojautoms.
„Kodėl gi nepristačius tos visų mėgiamos ir chrestomatinės dramos?“. Iš tiesų, kodėl? Yra proga, yra teatras, yra aktoriai, yra scena, yra sena gera pjesė, esu Aš, ko gi daugiau reikia?
Studentų lėlininkų iš Prancūzijos kuklių gastrolių Vilniaus „Lėlės“ teatre vertė iš tiesų didesnė, nei jos nuskambėjo.
Šis jau dvyliktas choreografo Vyčio Jankausko spektaklis kalba apie žmogų, jo būtį, pasaulėžiūrą ir pasirinkimus. Tai kas gi verčia slėptis fantazijų pasaulyje? Kas sukelia realaus pasaulio neigimą?
Imtis kurti kartu antrą kartą neturėjo būti taip nedrąsu, rizikinga, kaip nutinka pradedantiesiems. Net peršasi mintis, kad būtent taip ir reikia užsiimti kolektyvine kūryba – kai menininkai jau turi patirties, skonį ir požiūrį.
Būti, dalyvauti pratinasi ir publika, kuri nuščiuvusi stebi, kaip gimsta spektaklis ne tik iš teksto, bet ir iš aplinkos garsų, nuogo aktorės peties, kaimynės kvepalų kvapo, iš kūno virpulio.