Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • <
  • A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • Į
  • Y
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
  • Ž
  • Pabaigos ugnis
  • Pabėgimas į Akropolį
  • Pagalvinis
  • Pagalvinis
  • Palata
  • Palaukit, kieno čia gyvenimas?
  • Paleistuvis
  • Pamišėlis
  • Pamoka
  • Panika
  • Pašaliniams draudžiama
  • Pasaulio gerintojas
  • Pasija pagal Joną
  • Pasikėsinimai į jos gyvenimą
  • Pasirinkimas
  • Pasivaikščiojimas
  • Paskutinė Krepo juosta
  • Paskutiniai mėnesiai
  • Patina
  • Patriotai
  • Pelikanas
  • Penktas veiksmas
  • Persona
  • Pinokis
  • Pirk dramblį
  • Pirmeiviai
  • Pjesė gyvenantiems išnykimo laikais
  • Planeta Deluxe
  • Planeta EGO
  • Plėšikai
  • Po ledu
  • Poezija ir meilė Lesbo saloje
  • Poliklinika
  • Portalas
  • Post futurum
  • PRAeis
  • Pragaras
  • Prakeikta meilė
  • Prakeiktieji
  • Premjera
  • Priešinimosi melancholija
  • Princesė Turandot
  • Protect me
  • Publika
  • Publika
  • Puikus naujas pasaulis
  • Pulko duktė
  • Absurdas be emocijų
    2023-10-11
    Sigita Ivaškaitė

    Apima jausmas, jog aktoriams sunkiai pasiduodant vaidybos formai, režisierei nebeliko kada ir kaip išspręsti esminių spektaklio sankirtų, ar suveržti jas taip, kad tai nepriklausytų nuo nieko kito.

Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė