Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • <
  • A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • Į
  • Y
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
  • Ž
  • A. – visai kita
  • Abelaras ir Eloiza
  • Aida
  • Aklieji
  • Akmuo
  • Akvariumas
  • Alisa
  • Altorių šešėly. Eina gyvenimas
  • Amžinybė ir viena diena
  • Ana tropikuose
  • Antigonė (ne mitas)
  • Antigonė Sibire
  • Antoškos kartoškos
  • Antrininkas
  • Apie baimes
  • Apmąstant omarą
  • Apsėdimas
  • Apsivalymas
  • Apvalytieji
  • Arbūzų cukruje
  • Arrivederci
  • Artimas miestas
  • Aš nieko neatsimenu
  • Aš, Fojerbachas
  • Aštuonios mylinčios moterys
  • Atėjau, pamačiau, negalėjau
  • Atminimo malda
  • Atrask mane
  • Atsitiktinis žmogus
  • Atviras ratas
  • Atžalynas
  • Audra
  • Austerlicas
  • Autonomija
  • „Lituanicos“ lėktuvėlio konstravimas teatro angare
    2013-12-27
    Rima Pociūtė

    Kam labai jau nemielas spektakliui pačios dramos primetamas „sentimentalumas“ (gal tai prasta, nes atsiduoda lietuvišku kaimu), apsižiūrėkite: tai iš tiesų dostojevskiškas jausmingumas.

  • Nėra vietos jaunystei
    Andrius Jevsejevas

    LNDT repertuaro voratinklyje „Atžalynas” galėjo tematiškai įsiterpti tarp „Katedros”, „Visuomenės priešo” ir „Mūsų klasės”. Deja, po premjeros šį spektaklį būčiau linkęs statyti į vieną gretą su garsiąja „Žaldokyne”.

  • Embrioninė Lietuva
    2013-11-21
    Jūratė Visockaitė

    Gimnazisto Petro donkichotiškas poelgis – kilnus kaltės prisiėmimas – spektaklyje netampa donkichotišku ar, kaip užsimenama pjesėje, dostojevskišku, nes jis aprašytas Binkio būtent sms’iškai.

  • Be „žvaigždučių“: Mūsų klasė – II
    2013-11-11

    Jaunimo teatre prieš penkmetį pastatyti Petro Vaičiūno „Patriotai“ jau parodė, kad šis režisierius yra įvaldęs „know how“ – kaip šiuolaikiškai statyti mūsų tautinę prieškario lyg ir „primityvistinę“ dramaturgiją.

  • „Atžalyno“ kūrėjai ryžosi teatriniam nusiginklavimui
    Vlada Kalpokaitė

    Vertingiausias atradimas yra tai, kad pagrindinio režisieriaus, interpretatoriaus pozicijos čia atiduotos laikui. Istorijai. Atrodytų, Jonas Vaitkus sudėliojo tam tikrus akcentus tam, kad jai atsirastų erdvės ir galios sakyti savo tiesą.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė