Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Beskonis arbūzų cukrus
    2008-03-03
    Vilmantas Juškėnas

    Atpasakoti spektaklio siužetą – bergždžias reikalas. Meilės trikampio drama bei veikėjų konfliktas čia komplikuotai suveliami tarp videomedžiagos ir vaidybinių sceninių fragmentų.

  • Atpažinimo malonumų triumfas
    2008-02-29

    Tai, kad spektaklis „Patriotai” sukurtas pagal pirmosios nepriklausomos Lietuvos laikus vaizduojančią pjesę, jos rėmų nedarkant – graži, įdomi, bet mažai reikšminga detalė.

  • Vilties spindulys patriotų kakofonijoje
    2008-02-25
    Daiva Šabasevičienė

    Vaitkaus analitinis protas visada preparuodavo kūrinius, todėl jam statyti idėjiškai ir politiškai angažuotas pjeses – vienas malonumas.

  • Judo debiutas
    2008-02-23
    Konstantynas Borkowskis

    Teatrinės režisūros pedagogikos generalinis tikslas – nutiesti būsimam kūrėjui tvirtus profesinius lieptus per teatrinės saviveiklos liūnus. Ir Areimos, ir Generalovos debiutams trūksta būtent tų „lieptų”.

  • Jonas Vaitkus: amžinatilsį Lietuvai
    2008-02-22
    Vaidas Jauniškis

    Jonas Vaitkus pastatė ne tik gerą spektaklį, bet Jaunimo teatrui sukūrė aukšto lygio komercinį produktą, gerą „popsą”. Šiandien vis tiek galime pasakyti, kad teatrinis sezonas „įvyko”.

  • Su įsigėrusiais patriotais – ne pakeliui
    2008-02-20
    Rūta Oginskaitė

    Pražilęs režisierius parako ir pasiutimo turi daugiau nei garsieji jo mokiniai. Jis įrodo, kad Vaičiūno pjesė, tegu ir nepaprastai plepalinga, palyginti su šiuolaikine dramaturgija, lyg dabar rašyta.

  • „Patriotai“ be rožinio finalo
    2008-02-19
    Alma Braškytė

    Kad Vaičiūnas gali būti šaižus ir nerimastingas, ir natūralus, ir „neišprievartautas“ – vienas spektaklio netikėtumų. Istorinį laiką spektaklyje nužymi tarpukarinės ir šiandienos Lietuvos ženklai.

  • Tyroji G. Garcíos Márquezo Erendira įžengė į šokio sceną
    2008-02-16
    Vita Mozūraitė

    Nemėgstan­tiems G. Garcíos Márquezo pasakojimo neskubrumo ir santūrumo, „Apie tyrąją Erendira” galėjo pasirodyti ištęstas ar net nuobodus. Choreografė pasidavė ra­šytojo stiliaus magijai, kartais net aukoda­ma jai spektaklio vientisumą

  • Nuobodulys – keista debiuto dorybė
    2008-02-11
    Vaiva Grainytė

    Jaunas režisierius egoistiškas: jis deklaruoja savo poziciją ir drąsiai, žiūrėdamas tiesiai į akis, reikalauja ją išklausyti. Tai erzina, tai nuobodu, bet tenka nusileisti.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė