Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Norėti kažko daugiau
    2022-11-28
    Ieva Tumanovičiūtė

    Pasirinkti Vyrypajevo dramaturgiją dažniausiai reiškia pasirinkti, kad teatro scenoje dominuos tekstas, nulemiantis aktorių būvį ir režisūrą. Tai būdinga ir režisierės Ievos Kaniušaitės spektakliui.

  • Sielvarto metų laikas
    2022-11-27
    Rimgailė Renevytė

    Visiškai skirtingi Dorianai šiame pasakojime veikia lyg veidrodis ir atspindys. Tai iš savęs besijuokiantis ir tuo pat metu savęs besigailintis benamis katinas ir lyg iš E. A. Poe pasakojimo išskridęs varnas.

  • Vakuumuotas avinėlis
    2022-11-26
    Dovilė Zavedskaitė

    Opera-baletas „Dievo avinėlis“ – vizualiai lėtas, per sceną slenkantis kūrinys, kurio muzikinė raiška – atvirkščiai – labai aukštos temperatūros. Sakyčiau, degi, jeigu kalbėčiau apie ją kaip apie medžiagą.

  • Ar miręs žmogus gali būti gyvesnis už gyvąjį?
    2022-11-25
    Dovilė Jadzevičiūtė

    „Laukys“ žiūrovui siūlo susimąstyti apie šalia esantį žmogų ir kasdienybės bendruomenėje svarbą. Spektaklis klausia: kas yra gyvenimas?, – atsakymą, nevienareikšmį, bet pateikia.

  • Kaip nepasiklysti tarp fikcijos ir realybės?
    2022-11-23
    Miglė Munderzbakaitė

    Neabejotinai taiklus režisieriaus sprendimas buvo pasikviesti būtent Nelę Savičenko, puikiai žaidžiančią dramaturgo pasiūlytą intelektualų žaidimą su smalsiu žurnalistu, rašytojos atstovais, publika.

  • Klaipėdos muzikinis teatras įveikė mistiškąjį „Lokį“
    2022-11-22
    Daiva Kšanienė

    Įsigyvenęs į Kutavičiaus muzikoje užkoduotas, simbolių prisodrintas prasmes, režisierius scenoje kūrė įtikinamai slėpiningą atmosferą, padėjusią perteikti žmogaus prigimties dualizmo dramą.

  • Kovotojos, motinos, guodėjos
    2022-11-20
    Helmutas Šabasevičius

    „Donos Kichotės“ kūrinių choreografinis braižas skirtingas, tačiau visus autorius vienija siekis laisvai, nekanoniškai traktuoti judesį, skatinant pačius šokėjus emociškai įsitraukti į kuriamą atmosferą.

  • Pabėgti nuo kitų suprojektuoto savęs
    2022-11-17
    Viktorija Sinicyna

    Spektaklis „Edžio pabaiga“ išties gražus žiūrėti, panardinantis į save, įdomus apmąstyti ir viliojantis pažinti.

  • Pabaiga kaip tęsinys
    2022-11-10
    Sigita Ivaškaitė

    Stebėti, mąstyti ir nardyti Nauberto Jasinsko brėžiama logika gali būti įdomu ir šis eksperimentas „Salėje 99“ nebuvo visiškai „pro šalį“, bet ieškoti ir dirbti dar yra kur.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė