Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Prisiminimas iš ateities
    2021-11-25
    Rimgailė Renevytė

    Tai, ką Vyrypajevo pjese mėgina parodyti Nino Maglakelidzė nėra vien „komiškas detektyvas“. Tai skaudus absurdas, jausmų skurdas, nesusikalbėjimas ir savęs nebepažinimas, visiškas vienatvės klyksmas.

  • Sveika sugrįžusi, „Traviata“!
    2021-11-23
    Jūratė Katinaitė

    Ši „Traviata“ – visų pirma – vyresniųjų teatralų ir operos mylėtojų šventė. Tų, kurie paveldėjo teatro dvasią, tradicijas ir meilę operai bei pernešė jaunesnei kartai.

  • Ano šimtmečio „Traviata“
    2021-11-22
    Rima Jūraitė

    Vilnietiškoji „Traviata“ graži pagal visus patogaus meno, miesčioniškų salonų, prašmatnaus, galbūt malonaus gyvenimo kaip siekiamybės standartus.

  • Telefonų laiduose pasiklydusi „SoDra“: vienas valstybinės meilės atvejis
    2021-11-19
    Ugnė Kačkauskaitė

    „SoDra, Mon Amour“ – vertingas bandymas kalbėti aktualiais klausimais. Galbūt tereikėtų šį spektaklį perkelti į kiek kitokio pobūdžio sceną?

  • Kai Pozdnyševui – [i]trim šeši ir šešios[/i]
    2021-11-18
    Dovilė Zavedskaitė

    Jis lyg ir karščiuoja, bet su saiku, lyg ir dega, bet kažin. Ir štai galiausiai supranti: jo temperatūra, su visa meile, yra trim šeši ir šešios, ir būtent tai iš jo atima galimybę tapti anomalija.

  • 21-asis pulkas pagaliau atvyko į Lietuvą!
    2021-11-17
    Jūratė Katinaitė

    Jūratei Sodytei artima spektaklio švara, net tam tikras asketizmas, vizualiųjų priemonių minimalizmas, baltos spalvos, geometrinių linijų magija ir estetizuota judesio ritmika.

  • Ateities pasaulio garsinės vizijos: kaip skamba „Miegantys“?
    2021-11-16
    Rasa Murauskaitė

    Akivaizdi muzikos funkcija buvo sustiprinti kitų kūrinio elementų raiškos poveikį, tarsi sutirštinti distopinio ateities pasaulio spalvas, išryškinti jo kontūrus.

  • Laisvė egzistuoja tik tada, kai ji yra savaime suprantama
    2021-11-15
    Aušra Kaminskaitė

    Spektaklio metu nebuvo įkvėpimo plačiau svarstyti apie laisvės problematiką, nes dėmesį glemžėsi visuomenę vaizduojančios priemonės. Neįtikėtinai daug laiko kūrėjai paskyrė sekso imitacijos scenoms.

  • Ar Kaligula gali būti savaime aktualus?
    2021-11-14
    Miglė Munderzbakaitė

    Spektaklis „Kaligula“ iškelia retorinį klausimą: su kuo mums tapatintis esant šiai egzistencinei pandemijos krizei – su pačiu Kaligula, o gal su jo valstybės personažais, prisitaikančiais, tylinčiais, laukiančiais?

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė