Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Ilga šermenų puota
    2006-12-27
    Gražina Mareckaitė

    Dramaturgo paminėta „personažų valia“ patį autorių vedžioja už skverno: dramos herojų elgesys dažnai atrodo visiškai neadekvatus situacijai, jų santykiai arba visiškai banalūs, arba nepagrįsti.

  • Lietuvių režisierius – itališkų aistrų sūkuryje. Turine publika nušvilpė O. Koršunovo statytos operos „Užburtoji fleita“ premjerą
    2006-12-20

    Į premjerą susirinko „tuberkuliozės dispanseris”. Kitą dieną publika buvo visai kitokia, plojo ir šaukė „bravo“. Skandalas pasiektas!

  • Apie elito nuvainikavimą
    2006-12-15
    Vaidas Jauniškis

    Tai galima pavadinti ir elitiniu kroatų žvilgsniu į Lietuvos teatrinę provinciją – juk „runkelių elitas“ visados žvelgia į kitus iš aukšto.

  • Duoklė teatrui ir teatrališkumui
    2006-12-13
    Nomeda Šatkauskienė

    Šis Aido Giniočio spektaklis dar kartą patvirtina faktą, kad šiandien svarbesnė dimensija yra kaip, o ne kas pasakojama.

  • Kroatijos elito dramos Vilniuje pavirto mįslėmis
    2006-12-12
    Rūta Oginskaitė

    Prieš premjerą teatras bandė skleisti informaciją, kad šis kroatų klasikas neva buvęs nominuotas Nobelio premijai. Net jei jis būtų gavęs tą premiją, ją derėtų atimti už begalinį veikėjų plepumą.

  • Išglebęs elitas
    2006-12-11
    Tautvydas Poliuškevičius

    Surengtoje prieš spektaklį spaudos konferencijoje susidarė įspūdis, kad ši premjera turėtų įnešti naują vėjo gūsį į Vilniaus teatrinį gyvenimą.

  • Pradžioje buvo, bus, tebūna…
    Vlada Kalpokaitė

    Rodos, toks šįkart yra meninio pasaulio dėsnis: viskas yra tai, kas yra; yra tam, kad rodytų kelią minčiai.

  • Fausto misterija. Eimunto Nekrošiaus „Faustas“
    Rasa Vasinauskaitė

    Nekrošiaus „Faustas“, sakyčiau, artimesnis tam, ką apie savo kūrinius kalbėjo Goethe: „Tai kaulas mano kaulų ir kūnas mano kūno“.

  • Tarp turinio ir formos. Valentino Masalskio „Aš, Fojerbachas“
    Vaiva Grainytė

    Masalskis akcentuoja Fojerbacho, apskritai aktoriaus, savijautą bedvasiame teatre, kuriame dirbtinis, išorinis efektas yra svarbesnis už gyvą žmogų ar jo vaizduotės polėkį.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė