Martynas Budraitis išvardino būtinas ekstra-priemones išvaduoti teatrą iš komercinio repertuaro jau sukurtų geriausių režisierių spektaklių pagalba.
120 Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro profsąjungos narių kreipėsi į Kultūros ministrą dėl „besitęsiančių konfliktų su vadove ir kritiškos situacijos mūsų teatre ir dėl sąmoningai žlugdomų Klaipėdos miesto muzikinių-kultūrinių tradicijų”.
Antradienį Kultūros ministerijos sudaryta komisija spręs, kas bus naujuoju Nacionalinio dramos teatro vadovu. Į konkursą generalinio direktoriaus pareigoms vykdyti paraiškas yra padavę šeši kandidatai. Tačiau, nepaisant programų, jai gali tekti išrinkti vieną iš penkių pretendentų.
„Mes stengėmės vertinti pagal Dalios Tamulevičiūtės teatrinius principus. Tai psichologinė giluma, charakterių giluma, meile žmogui, gėriui“, – komentavo Povilas Gaidys, festivalio komisijos pirmininkas.
Scena bus stalas, užstalė, kurioje aktoriai pakalbės apie savo profesiją, apie tai, kad žmogus yra vertybė, ir žmoguje viskas yra ne jo išorėje, bet jo viduje.
Tai sudėtingiausias ir didžiausio biudžeto jubiliejinio 20-ojo festivalio „Gaida“ renginys, subūręs gausias tarptautines Prancūzijos, Anglijos, Austrijos ir Lietuvos menininkų pajėgas.
Po praeitą savaitę vykusios studentų akcijos prie Nacionalinio dramos teatro šios įstaigos vadovas nusiuntė pranešimą LMTA rektoriui, studentai – laišką Kultūros ministrui.
Nuo pat pradžių festivalis telkė ir šiuolaikinio teatro mėgėjų dėmesį, pristatydamas jame įspūdingus projektus, be kurių neįsivaizduojamas šiuolaikinis teatras. Kaip vieną iš tokių „Gaidos“ šiųmečių tendencijų galima įvardyti šiuolaikinio muzikinio teatro aktualizavimą.
Šiaulių teatras pristato „Auksinių scenos kryžių“ nominantų ir laureatų spektaklius apie problemiškus vaikus, meilę kaip religiją ir kaltės košmarus.