Vakar režisieriaus Cezario Graužinio vadovaujama „cezario grupė“ prisijungė prie organizacijos Lietuvos ASITEŽAS, Tarptautinės teatrų vaikams ir jaunimui asociacijos ASSITEJ narės.
Projekto idėjos autorė Audronė Molytė tęsia tradiciją per šokį gilintis į žmogaus vidų. Šokio, kuriame turėtų atsiskleisti šviesiojo ir tamsiojo žmogaus pradų kova, repeticijos vyksta sostinėje – kaunietė Molytė šokiui subūrė vilniečių moterų komandą.
Legendinio Folkloro teatro kūrėjai Dalia ir Povilas Mataičiai, neblėstanti mūsų operos žvaigždė Virgilijus Noreika ir teatro perfomansų rengėjas rašytojas Rolandas Rastauskas pelnė šių metų Lietuvos nacionalines kultūros ir meno premijas.
Lietuvos mokslo tarybai parėmus, į Vilnių atvažiuoja žinomi Rusijos, Latvijos, Prancūzijos baleto meno tyrinėtojai, kurių pranešimuose gvildenamos įvairios Europos šokio istorijos temos.
„Pjesės „Ubagų sala” veikėjai – neįgalieji, todėl mūsų teatro aktoriai kuria labai autentišką kūrinio atmosferą. Pjesės pasirinkimą mes paliekame režisieriams, su kuriais dirbame. Mūsų teatre jau režisavo Egidijus Mažintas, Danutė Keturakytė, o pernai Tenesio Viljamso „Stiklinį žvėryną” pastatė Artūras Šablauskas.
Nepagrįsti maksimalaus dydžio priedai buvo mokami teatro juristei, Večerskio dukrai Jutai Večerskytei, kultūrinių renginių koordinatorei žmonai Valerijai Večerskienei bei LNDT personalo vadovei Linai Banevičiūtei, kuri, Aarūno Gelūno teigimu, gali būti Večerskytės draugė.
Antanas Smetona, Kazys Grinius, Mykolas Sleževičius buvo puikūs aktoriai, vaidinę mėgėjų scenose. Įdomu, kad ministras pirmininkas Mykolas Šleževičius buvo puikus režisierius – geresnis už mums žinomus pirmuosius mūsų režisierius.
Klaipėdos teatro gastrolėse Vilniuje bus pristatyti du spektakliai, jungiantys aukštąją kultūrą ir gatvės leksiką, realybę ir sapną, biblinius motyvus ir buitines scenas. Apie angelus ir dievus – ne Dano Browno stiliumi.
Kokie įvykiai sukrėtė 1964 m. pastatyto penkiaaukščio gyventojus, vaikams papasakos plunksnos meistrė detektyvė Zofija, slapyvardžiu Didžioji Z.