Romeo ir Džuljetos meilės istorija įvyksta per keturis pasimatymus. Režisierius Oskaras Koršunovas vis sakydavo: nepamirškite, kad tai yra nekantrumo istorija. Viskas yra nekantru, nes nėra laiko.
KAZAK – tai ilgalaikis tęstinis projektas, kurį įkvėpė Šiaurės miškai ir faktas, kad mažame Norvegijos miestelyje Elverume prasidedanti taiga nenutrūkstančia juosta sausumoje supa Žemės rutulį tarp 60˚ ir 70˚ šiaurės platumos.
Prasmingiausias ir gražiausias Vlado Limanto gyvenimo etapas prabėgo dirbant su studentais. Dar 7 dešimtmečio pradžioje režisierius atnaujino Universiteto Kiemo teatro gyvavimą, kuris šiemet švęs 430-ųjų įkūrimo metų sukaktį.
Įsivaizduokime: 2010-aisiais metais žymiausiam futbolo žaidėjui atliekama nesėkminga nutrūkusios Achilo sausgyslės operacija. Kažkodėl jis nusprendžia pasitikėti suomių chirurgais. Po susitikimo su jais garsenybei tenka nutraukti savo sportinę karjerą.
Spektaklio pagrindu tapo XIX a. pabaigos dailė ir filosofija. Šis laikotarpis spektaklio kūrėjus domina kaip meno ir socialinio gyvenimo lūžio taškas, modernizmo pradžia. Rūmų gracija, šviesų žaismas ir sustojęs laikas – šis klaipėdiečių spektaklis išsiskiria vizualumu ir išgryninta estetika.
Saulius turėjo savo demonų ir monstrų žaižaruojantį cirką – paslėptą talento erdvę, į kurią įsileisdavo tik panašius į save. Buvo cirko direktorius ir prižiūrėtojas. Savo augintinius rinkosi knygose, gatvėse, savo paties nerime, nuodėmėse, aistrose.
Valstybinės pensijos už nuopelnus nuo šių metų nebeskiriamos. Taip valstybė per metus esą sutaupys 313,2 tūkst. litų. „Pagalvojau, kad tiek kainuoja „Audi”, kuriuo gal važinėja klerkas, surašęs įstatymo projektą”, – liūdną palyginimą pateikė Vladas Bagdonas.
Jaunimo teatro vyriausioji finansininkė Žibutė Bagdonavičienė teigė, kad jei teatras nebūtų taupęs, krizės nebūtų ištvėręs: „Mums būtų tekę jau užsidaryti. O pagal tas Seimo priimtas įstatymo pataisas būsime skatinami išlaidauti”.
„Šokio vitrina“ – tai naujas Šiuolaikinio šokio asociacijos pradedamas vykdyti projektas, skatinantis Lietuvos šiuolaikinio šokio kūrėjų kūrybinę veiklą ir jos sklaidą bei diskusijas su profesionalų bendruomene, kritikais ir žiūrovais.