Tik prieš dvejetą metų, 2010-aisiais, atidarytas Guanžu operos teatras laikomas vienu iš trijų geriausių Kinijos teatrų. Pastatas suprojektuotas garsiosios iranietės Zahos Hadid, akustiką projektavo australas akustikos dizaineris, seras Haroldas Marshallas.
„Lūšies valanda“ – tai vieno vaikinuko, uždaryto į psichiatrinę ligoninę už dvigubą žmogžudystę, istorija. Ją jisai pasakoja dviem nepriekaištingai normalioms moterims, o kartkartėmis ir vienam labai supratingam katinui.
Remdamasis stebuklinėmis lietuvių pasakomis, „Stalo teatras“ kūrybos procese pasitelkė psichodramos, muzikos terapijos bei dailės terapijos metodus. Tai padės vaikams suvokti savo emocijas bei nuotaikas.
„Galų gale, aš vis dėlto noriu turėti savo erdvę, jeigu fizinė nėra svajonių, tai bent dvasinę. Valstybiniuose teatruose jaučiuosi svečias, migruojantis paukštis. O kur nors turėtų būti lizdavietė“,- sako Gintaras Varnas. Papildyta Menų spaustuvės komentaru.
Seimas priėmė ir naujos redakcijos Kultūros rėmimo fondo įstatymo projektą, kuriuo siūloma didinti fondo finansavimą. Nustatyta, kad fondui skiriamų akcizo pajamų, gautų už parduotus alkoholinius gėrimus ir apdorotą tabaką procentas didės nuo 1 iki 3.
Intriguojantis turėtų būti pastatymas „Medžioklės scenos“, kurį režisuos Rolandas Atkočiūnas: juo teatras išreikš požiūrį į vadinamuosius „violetinius“ įvykius viename iš Lietuvos regionų.
Sigarevas turi įgimtų sugebėjimų manipuliuoti emocijomis. Iš pradžių jis priverčia nusišypsoti, o po kelių minučių prasiveržia visiškai priešingi jausmai, kurie priverčia tave užgniaužti kvapą.
Seneka įkvėpė spektaklį apie tai, kodėl mes iš tiesų norime išgyventi, nors esame įsitikinę, kad gyvenimas vis tiek baigsis? Aš pasiskolinau tik Senekos darbo pavadinimą. Knygos neskaičiau.
„Dirbu, repetuoju ir staiga vidury repeticijos išsikviečia ir pasako, kad mane atleido. Peržengtos visos ribos. Per 31-erius metus teatre nė karto nesu gavęs nuobaudos”, – teigė 2011 m. „Auksinių scenos kryžių” nominantas.