„Man įdomu, kaip žiūrovas priims tokį šviesų spektaklį“, – sako spektaklio „Mane vadina Kalendorium“ premjerai Klaipėdos dramos teatre pagrindinį vaidmenį ruošiantis aktorius Dž. Grinys.
„Siekiame spręsti šokio infrastruktūros trūkumą – norime, kad regionų kultūros centrai taptų profesionalaus šokio premjerų namais“, – teigia asociacijos pirmininkė Agnija Šeiko.
„Keliu sau tikslą – netrukdyti repeticijai ir būti tarsi voru ant sienos“, – sako dokumentinę fotoparodą „Prieš šviesas“ sostinės „Menų spaustuvėje“ pristatantis S. Grigorjevas.
„Formuojant repertuarą, kliaujamės pasaulyje pripažintu principu, kai 50 proc. repertuaro sudaro populiariausi veikalai, 30 proc. – žinomi, tačiau rečiau statomi kūriniai, ir 20 proc. – šiuolaikiniai bei paties teatro užsakyti darbai.“
Teatras rengiasi dar dviem spektaklių premjeroms (režisieriai: Adomas Juška; Aleksandras Špilevojus ir Marius Pinigis), taip pat pristatys vaikų ir jaunimo scenos menų festivalį bei tradicinį Teatro pikniką.
Režisierius Robertas Wilsonas kuria originalią Oskaro Milašiaus gyvenimo ir kūrybos motyvų sceninę interpretaciją, kurios premjera Kaune numatyta 2026-aisiais.
Vykdant „Keistuolių teatro“ modernizavimą, už laiku nepriduotą projektą ir viešųjų pirkimų pažeidimus, daugiau kaip 600 tūkst. eurų išmokėtų lėšų turės būti grąžintos.
Ar pragyventi iš meninės veiklos vis dar gali tik vienas iš penkių? Tyrimas leis apibendrinti Lietuvos menininkų kūrybinę ir ekonominę situaciją šiandien.
„Kamerinis plius“ padeda nutiesti tiltą, pavyzdžiui, tarp Vilniaus scenos menininkų ir kauniečių publikos“, – teigia teatro meninės programos kuratorė Monika Jašinskaitė.