Eugene´as Ionesco: „Galimas daiktas, kad po šimto metų „Raganosis“ bus nebesuprantamas. Iš tiesų tikiuosi, kad pasaulyje, kuriame visi žmonės mąstys savarankiškai, niekas nebesupras, apie ką aš kalbėjau šitoje pjesėje.“
Pradedantys menininkai susiduria su dilema – kaip neišduodant savęs užkariauti žiūrovų dėmesį? Prie garsių vardų pripratusi Lietuvos publika dažnai nepastebi jaunų standartus laužančių menininkų.
Žiūrovas mato tik aisbergo viršūnę. Bet kad žiūrovas ją matytų, aisbergas turi būti sukurtas.
Ramūnas Kaubrys: jei finansavimas, o sykiu ir Klaipėdos muzikinio teatro pastato rekonstrukcija strigs, teks pradėti galvoti apie įstaigos likvidavimą, nes dirbti tokiomis sąlygomis nebeįmanoma.
NOA renginiai pulsuos ir socialinėmis, ir giliausius žiūrovų pojūčius bei patyrimus provokuosiančiomis temomis. Šeštajame NOA festivalyje bus pristatyti 8 šiuolaikinės operos ir tarpdisciplininio meno projektai.
Reikalavimai: būti susipažinusiam bei gebėti taikyti, turėti įgūdžių, mokėti organizuoti ir planuoti, mokėti vertinti, analizuoti, žinoti ir gebėti pritaikyti, žinoti, mokėti, turėti, apibendrinti ir priimti, būti…
Tai intertekstuali, sąmojinga pasakos apie Raudonkepuraitę variacija, intriguojanti įtampos ir egzistencinės gelmės nestokojančiu siužetu, (ne)rūpestingai žaidžianti kultūrinėmis aliuzijomis ir popkultūros stereotipais.
Iš viso komisija įvertino 28 teatrų pateiktus pasiūlymus. Pristatyti premijoms buvo 72 spektaklių kūrėjai ir atlikėjai.
Išėjo gražus ir geras žmogus – tikras ir talentingas. Ši trapi moteris buvo dangaus apdovanota ne tik didžiuliu talentu, bet ir neįtikėtina dvasios stiprybe – niekas iš jos lūpų nėra išgirdęs skundų ar pasidejavimų.