„Tik vienais metais ir publika, ir žiuri komisija savo balsus atidavė tam pačiam pastatymui“, – LŽ sakė žiuri pirmininkė teatrologė Vitalija Truskauskaitė.
Festivalyje parodyta pirmoji jaunų režisierių karta jau diktuoja Lietuvoje teatrines tendencijas. Kitiems „Tylos!“ tapo vieninteliu susitikimu su publika prieš apsisprendžiant nebūti teatre.
Tai iškiliausias ir produktyviausias lietuvių eseistas, savo novatoriškomis, originaliomis knygomis atskleidęs iškilių teatralų, dailininkų, muzikantų, rašytojų kūrybos vertę, idėjas, gyvenimus.
Kviesime prisiminti „Naujosios dramos akcijos“ sukurtą „palikimą“, nepriklausomų trupių judėjimo pradžią ir pakilimą, naujų erdvių užkariavimus – Menų spaustuvės „griuvėsių“ virsmą inkubaciniais rūmais.
Festivalio nuostatos išlieka itin demokratiškos: dalyvių neriboja nei studijuojami metai, nei studijų pobūdis, nei pasirodymo žanras.
Režisūrinius bandymus vertins meno komisija ir spręs, kuriam režisieriui leisti baigti statyti spektaklį. Paraiškos norinčių dalyvauti laukiamos iki gegužės 8 d.
Europos šokio tinklo „Aerowaves“ festivalyje pirmą kartą jo istorijoje buvo pristatyti lietuvių darbai – Ispanijoje gyvenančios Ugnės Dievaitytės ir Belgijoje bei Prancūzijoje reziduojančios Vilmos Pitrinaitės kūryba.
Opera „Kserksas” – vienas iš barokinės muzikos šedevrų.Šiuolaikinėje operoje kūrėjai ieškos atsakymo į klausimą ar skiriasi praeities tironas nuo dabartinio?
Turime vaikų laukti ne tik teatre, bet stengtis nuvykti pas juos ten, kur jie gyvena. Šitaip pirmą kartą pakviesdami juos į teatro pasaulį, mes padėsime gerą pamatą būsimiems susitikimams.