Pasak Koršunovo, „pagrindiniai vilniškio „Fidelijaus“ dalykai nesikeis, bet kai kurie elementai bus priartinti prie Lietuvos konteksto. Manau, šis variantas bus kiek aštresnis už Bergeno“.
Ypatingą dėmesį flamandams skiriantis „Naujasis Baltijos šokis“ siūlo ne vien susipažinti su kūrėjų darbais ir susitikti su jais pačiais, bet ir pažvelgti į flamandų kultūros ir šokio politiką, jos įdomiausius pavyzdžius.
Šių metų esminis festivalio akcentas – lėlės judėjimo paslaptis. Festivalio spektakliai labai skirtingi, todėl bus galimybė susitikti, pasidalinti savo mintimis, atradimais.
Naujajame apie 16.000 m² ploto studijų miestelyje ketinama sutalpinti 4 sales koncertams, teatrui, kinui, pastatyti Teatro ir kino bei Muzikos fakultetus, meno ir mokslinių tyrimų kompleksą.
Esame linkę skųstis šiuolaikinės dramaturgijos vertimų trūkumu. Norint eiti koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis, reikėtų didelio finansinio ir kitokio indėlio. Tačiau tam tikrus žingsnius mes galime žengti patys.
Sauso medžio dvelksmą scenoje gerai perteikia virgininio kadagio eterinis aliejus, o jį sumaišius su ambros kvapu ir dar keletu elementų gaunamas kvapų akordas, artimas užuostam scenos kvapui.
Vilniškis „Fidelijus“ – bendras LNOBT ir Bergeno nacionalinės operos darbus. Norvegų teatro visuomenei puikiai pažįstamo ir vertinamo Oskaro Koršunovo režisuotos operos premjera įvyko 2013 m.
Scenoje keletas kabinų. „Jose veikėjai gali atsiverti, bet išėję tampa suvaržyti. Kiekvienas turi po nuosavą būdelę, kurioje jie puikiai jaučiasi, bet už jos ribų tampa visiškai kitais žmonėmis“, – sako režisierius.
„Naujasis Baltijos šokis“ pristatys įspūdingas lietuvių kūrėjų premjeras, netikėtas klasikos interpretacijas ir žadins monstrus ir problemas mumyse. Maža nepasirodys.