Į Vilnių atvyko dar vieni festivalio „Naujasis Baltijos šokis ´16“ svečiai – „RUBBERBANDance“, žymiausia Kanados gatvės šokio trupė.
Europos operos dienos kviečia visų amžių operos mėgėjus bei tuos, kurie tik pradeda domėtis opera. Mielai laukiami ir tie, kas eidami pro šalį vien iš smalsumo užsuks į teatrą.
Kasmet festivalyje dėmesys skiriamas belgų ir prancūzų šokiui, tad laukia net trys dėmesio verti pasirodymai: šįvakar – „Wooshing Machine“ darbas „Happy Hour“, o pirmadienį – „The Black Piece“ ir „Gerro, Minos ir Jis“.
Sukūręs palyginti nedaug teatro vaidmenų, dažniau vaidinęs anuometinės Sovietų sąjungos kino studijų garsiuose filmuose, Stasys Petronaitis visiškai nesistengdamas tapo Panevėžio ir visos Lietuvos legenda. (papildyta)
Per visą „So Blue“ Louise Lecavalier nesiliauja stebinti tuo, ką gali jos kūnas ir kaip jos intensyvumas komunikuoja su mumis.
Onutė Narbutaitė: bendras muzikinis spektaklio „kosmosas“ nėra toks bekonfliktiškas ir taisyklingas, kaip toks nėra ir šio mito personažų likimas.
Nuo pat pirmų šios tragedijos dienų tapo aišku, kad sprogo ne tik reaktorius: Černobylio katastrofa susprogdino visą mūsų pasaulėvaizdį.
Lietuvos šokio informacijos centras sveikina šokio bendruomenę ir visą visuomenę Tarptautinės šokio dienos proga ir pristato „Naujajame Baltijos šokyje“ dalyvausiančių lietuvių choreografų bei trupių spektaklius.
Daugybė konkursų praeina be atgarsio – duoda tau vietą, diplomą duoda, gėlę, o paskui grįžti, ir tyla. Lietuvos nacionalinio dramos teatro konkurso esmė – galimybė mokytis, dirbti su profesionalais. Čia kūryba ne baigiasi, o prasideda.