„bODY_rEMIX/gOLDBERG_vARIATIONS: subtilūs ir ekstravagantiški, prabangūs ir laukiniai judesiai skverbiasi į neįveikiamą gyvos būtybės paslaptį. „Lazyblood“: kiekvienas žiūrovas po pasirodymo namo grįš su šypsena veide ir širdyje. Gali būti, kad tai – gyvenimą gelbėjanti patirtis.
Lietuvos rusų dramos teatro 2015/2016 metų sezonas buvo kūrybiškai intensyvus ir kupinas įvairaus žanro premjerų, o beveik visą vasarą vyks būsimo sezono premjerų repeticijos.
Klaipėdos lėlių teatras šį mėnesį gyvena sezono pabaigtuvių nuotaikomis ir skelbia startą naujiems originaliems projektams.
Iš tiesų yra smagu bėgti ir aš jaučiuosi galingai, tuomet kai esu ant savo bėgimo takelio. Kai pasiekiu bėgimo pusiaukelę, man jau nebesvarbu kaip aš atrodau.
Jos sukurtais scenovaizdžiais daugiau nei 60 spektaklių gėrėjosi ne tik Lietuvos rusų dramos teatro, Valstybinio jaunimo teatro ar Šiaulių dramos teatro publika, bet ir Berlyno, Kijevo, Minsko, Bresto, Kemerovo, Irkutsko teatrų žiūrovai.
Norėjome išnaudoti Rusų dramos teatro pastatą, turintį nuostabią atmosferą, slaptų kampelių, į kuriuos daugelį metų niekas nebuvo kėlęs kojos. Tam reikėjo surasti atitinkamą formatą, kad galėtume žiūrovams atverti autentiškas erdves.
Frankas Raduegas teatrą įkūrė 1989 metais, kai prasidėjo pokyčiai Europoje. Jis taip pat įkūrė ir teatro mokyklą, kuri ruošia aktorius jau 10 metų.
Spektaklyje „The Black Piece“ Ann Van den Broek kviečia žiūrovus kartu keliauti į choreografinius ieškojimus ir atrasti kitokį juodumą.
Spektaklio ašis yra mokslininkas, kuris pažadėjo pasauliui, kad per kelis dešimtmečius jis sukurs robotus humanoidus, niekuo nesiskiriančius nuo žmogaus.