Sieksime suprasti kintančią tikrovę ir individui kylančias dilemas jos akivaizdoje. Skirsime dėmesį tiek pripažintiems autoriams, klasikams, tiek šiuolaikinės dramaturgijos atstovams.
Lietuvos kultūros taryba abejoja galimybėmis laiku paskelbti kitų metų finansavimo konkursą.
Turgus įvairiuose Europos miestuose nuo seno buvo laikomas teatro įvykių vieta. Norėjosi atsivesti teatrą ir į vieną seniausių Kauno turgų ir prisistatyti naujiems žiūrovams.
„Padi Dapi Fish“ spektaklį festivalio organizatoriams rekomendavo Kinijos teatro ekspertai, viešėję Lietuvoje šių metų vasarį ir žiūrėję spektaklį „Baltoji lopšinė“ Klaipėdos dramos teatre.
Vienas iš didžiausių rekonstrukcijos projekto darbų būtų naujos Mažosios salės statyba, ją atlikus žiūrovai tiek Didžiąją, tiek Mažąją sales pasiektų per vieną – centrinį įėjimą.
Nors teatro programa ne visada buvo pirmose bienalės gretose, šiuo metu ji – ypatingai stipri ir ryški.
Žmonės ne iš teatro yra pripratę reikštis individualiai, neturi įpročio nusileisti, prisitaikyti prie kitų. O aktoriai dažnai pasiduoda diktatui.
Pasak režisieriaus Edipo istorija šį kartą bus kitokia nei toji, kurią jis statė 1998 m. Vilniuje: teatrališkesnė, garsesnė, išgryninta, atviresnė.
Kai kurios nacionalinės kultūros įstaigos programas ar repertuarus rengia keleriems metams į priekį. Todėl, kad tarp naujų vadovų ir kadencijas baigiančių neatsirastų ilgi laiko tarpai, geriau konkursus paskelbti anksčiau.