Agnius Jankevičius: kuomet aš pasiūliau „Bad Rabbits“ idėją, pasakiau, kad įsivaizduoju tai kaip laisvų žmonių susibūrimą, kur jie gali padaryti kažką, ko negali padaryti jokiame teatre.
Vaikai turi daug problemų, lygiai kaip ir suaugusieji. Jei jie scenoje pamato tai, kas atliepia jų mintims, tai veikia kaip psichoterapija.
Kiekvieno režisieriaus požiūris ir spektaklis yra skirtingi. Šiuo atveju tarp to, ką kūriau aš ir to, ką kuria Oskaras yra didelis skirtumas, ir jis man labai priimtinas.
Tai yra sąmoningas Klaipėdos dramos teatro, o kartu ir visos Klaipėdos, visos Vakarų Lietuvos kultūrinio vystymosi žlugdymas. Kažkas ėmė ir nusprendė, kad klaipėdiečiai neverti tarptautinio teatro festivalio, jiems bus gana ir Jūros šventės.
Šokio asociacija neketina sekti Klaipėdos dramos teatro pavyzdžiu ir nesvarsto imtis teisinių veiksmų prieš Kultūros tarybą. Tačiau Asociacijos nariai jau paruošė kreipimąsi Kultūros tarybai ir savo pasiūlymus finansavimo gairėms bei prioritetams tobulinti.
Nuolat dalyvaudami mugėse ir konferencijose, pristatydami savo produkciją, pirmiausia turime užsitikrinti kolegų pasitikėjimą tarptautiniu mastu, tik tada galime auginti mūsų sutartus vaisius.
Tai viena ryškiausių Lietuvos teatro režisierių, įkūrusi Valstybinį jaunimo teatrą Vilniuje ir garsėjusi lietuviškos klasikos pastatymais Šiaulių dramos teatre.
Sausio mėnuo „Apeirono“ teatre intensyvus: spektaklio „Žinduolių perėja“ reinkarnavimas, inscenizuoti knygų pristatymai bei reikšmingos gastrolės Vilniuje ir Kaune.
Svečiai papasakojo apie planus 2018 metais, laikinai rekonstrukcijai uždarius teatrą, į Anykščius perkelti dalį jo veiklos, čia organizuoti ne tik repeticijas, bet ir rodyti spektaklių premjeras.