Pernai spalį Vroclave vykusiame festivalyje „Dialog” buvo parodyti Oskaro Koršunovo „Hamletas” (OKT / Vilniaus miesto teatras) ir Cezario Graužinio „Karalius Lyras” (Vroclavo Wspólczesny teatras). Šių metų žurnale „Dialog” šiedu spektakliai atsiduria dėmesio centre.
Trečiadienį bei šeštadienį ir sekmadienį Stokholmo teatre „Folkopera” rodomi Oskaro Koršunovo režisuotos Kurto Weillio operos „Sidabrinis ežeras” premjeriniai spektakliai.
Įprasta, kad režisieriaus Mindaugo Karbauskio premjeros Maskvos teatruose sukelia nemažai susidomėjimo. Neseniai M.Karbauskio pastatytas spektaklis pagal Icchoko Mero romaną „Lygiosios trunka akimirką” – ne išimtis.
Maskvoje įvyko spektaklio „Lygiosios trunka akimirką” pagal Icchoko Mero romaną premjera. Spektaklį pastatė režisierius Mindaugas Karbauskis, muziką spektakliui sukūrė kompozitorius Giedrius Puskunigis.
Nemažai mūsų teatro svarių vardų opiai aiktelėjo, sužinoję, kad daugiau nebėra Marinos Zajonc, garsios teatro kritikės iš Maskvos, kuri taip puikiai pažinojo ir mylėjo lietuvių teatrą, ir tiek daug nuveikė vardan jo.
Sausio 21 dieną sausakimšame Maskvos J. Vachtangovo teatre įvyko Rimo Tumino spektaklio premjera. Nuo 2007 metų šiam teatrui vadovaujantis režisierius pastatė Michailo Lermontovo „Maskaradą”.
„Labai įspūdingas spektaklis iš Vilniaus”, – rašo Austrijos dienraščio „Kurier” teatro kritikas apie teatro laboratorijos „Atviras ratas” to paties pavadinimo spektaklį, kuris buvo pristatytas jaunosios publikos teatre „Dschungel Wien”.
Cezario Graužinio spektaklis „Zorba. Tikroji istorija”, vaidinamas Nacionaliniame Graikijos teatre, šiandien Lietuvai galėtų būti viena geresnių progų prisiminti, kaip yra juokiamasi su grauduliu gerklėje ir ašarojama su šypsena lūpose.
Vilnietiškas „Verteris” šįsyk dovanojo nuostabų duetą – Asmik Grigorian (Šarlotė) ir amerikiečių tenorą Andrew Richardsą (Verteris). Tai buvo tobulas (jei toks išvis egzistuoja) šių vokalinių partijų atlikimas ir jųdviejų balsų derinys.